رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند:

۳۶۰ نفر از خانواده ایثارگران زرند بیکار هستند/آرامش و امنیت حاکم بر کشور از برکات مجاهدت شهدا و ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند آمار افراد جویای کار وابسته به خانواده ایثارگران در شهرستان زرند را ۳۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در سال جدید تعدادی از این افراد مشغول به کار می‌شوند و ان‌شاءالله در سال ۹۶ اشتغال فرزندان شهدا به ۱۰۰ درصد می‌رسد و همه فرزندان شهدای والامقام که توان انجام کار را داشته باشند، مشغول به فعالیت می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند آمار افراد جویای کار وابسته به خانواده ایثارگران در شهرستان زرند را ۳۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در سال جدید تعدادی از این افراد مشغول به کار می‌شوند و ان‌شاءالله در سال ۹۶ اشتغال فرزندان شهدا به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

 

arab boniad shahid

به گزارش صدای زرند، “حسن عرب” در دیدار نوروزی با فرماندار این شهرستان با اشاره به عملکرد بنیاد شهید، اظهار داشت: از همکاری‌های فرماندار در برگزاری یادواره‌ها در سال گذشته و همچنین بازدید از خانواده‌های معظم ایثارگر که هر سه‌شنبه برگزار می‌شود، قدردانی می‌کنم.

 

وی آمار افراد جویای کار وابسته به خانواده ایثارگران در شهرستان زرند را ۳۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: در سال جدید تعدادی از این افراد مشغول به کار می‌شوند و ان‌شاءالله در سال ۹۶ اشتغال فرزندان شهدا به ۱۰۰ درصد می‌رسد و همه فرزندان شهدای والامقام که توان انجام کار را داشته باشند، مشغول به فعالیت می‌شوند.

 

“حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند در این دیدار آرامش و امنیت حاکم بر کشور را از برکات مجاهدت شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امروز برکت وجود خانواده‌های معظم ایثارگر بر کسی پوشیده نیست و همه قدردان رشادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌های این خانواده‌ها هستند.

 

فرماندار زرند افزود: بنده بالاترین افتخارم این است که از این قشر جدا نیستم و از نزدیک به بسیاری از مسائل و مشکلات این ذخایر بزرگ انقلاب واقف هستم.

 

وی عمده‌ترین مشکل برخی از افراد خانواده ایثارگران را مشکل اشتغال دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و شرکت‌ها اعم از دولتی و خصوصی بتوانیم در سال جدید که سال تولید و اشتغال به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب است با برداشتن قدم‌های اساسی، این دغدغهٔ خانواده‌های ایثارگر را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/