رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند خبر داد:

برپایی ۴ ایستگاه توزیع میوه شب عید در زرند/ گشت های مشترک در ایام نوروز فعال خواهند بود

باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند با اشاره به اینکه تامین میوه شب عید زرند بر عهده اداره تعاون روستایی می باشد، افزود: در حال حاضر چهار ایستگاه بزرگ توزیع میوه در سطح شهر در میدان سجادیه، میدان ۲۲ بهمن (ارشاد اسلامی) ، میدان ۷ تیر و نیز بلوار تختی انبار مرکزی اتحادیه تعاون روستایی در نظر گرفته شده که از ۲۵ اسفند ماه، توزیع میوه را آغاز می کنند و در صورت نیاز ایستگاه ها را بیشتر خواهیم کرد.

باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند گفت: ۴ ایستگاه توزیع میوه شب عید در شهر زرند برپا می‌شود.

به گزارش صدای زرند، “مهدی باصره” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند نیز با اشاره به برنامه ریزی برای توزیع میوه شب عید در این شهرستان گفت: ۶۵ تن پرتقال و ۳۰ تن سیب درختی برای شب عید ذخیره داریم.

 

basereh sanat madan

 

وی با اشاره به اینکه تامین میوه شب عید زرند بر عهده اداره تعاون روستایی می باشد، افزود: در حال حاضر چهار ایستگاه بزرگ توزیع میوه در سطح شهر در میدان سجادیه، میدان ۲۲ بهمن (ارشاد اسلامی)، میدان ۷ تیر و نیز بلوار تختی انبار مرکزی اتحادیه تعاون روستایی در نظر گرفته شده که از ۲۵ اسفند ماه، توزیع میوه را آغاز می کنند و در صورت نیاز ایستگاه ها را بیشتر خواهیم کرد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند گفت: برنج هندی با قیمت ۳ هزار و ۸۰۰ تومان و شکر با قیمت ۲ هزار و ۸۰۰ تومان در تعدادی از واحدهای صنفی به فروش می رود.

 

وی تصریح کرد: امسال فروش فوق العاده، جایگزین نمایشگاه بهاره شده و تعدادی از واحدهای صنفی نظیر پوشاک، کفش، قنادی و سایر واحدها با پارچه نوشته به این امر اختصاص داده شده اند.

 

باصره با اشاره به طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در زرند، خاطر نشان کرد: گشت های مشترک اتاق صنف، دامپزشکی، مرکز بهداشت، تعزیرات و فرمانداری در ایام نوروز برای برخورد با تخلفات، فعال خواهند بود.

 

وی گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر گردید که در این مراکز میوه‌ مورد نیاز شهروندان به قیمت مصوب دولتی (یارانه ای) عرضه و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند تاکید کرد: شهروندان نیز می توانند هرگونه تخلف صنفی نظیر عدم نصب اتیکت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب و کم فروشی را از طریق ۱۲۴ و ۳۳۴۳۷۲۷۲ به بازرسین ما اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/