امروز انجام شد

طرح بزرگ پاکسازی سطح شهر زرند

یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اشاره به اینکه طرح پاکسازی معابر و محلات در حال اجراست، گفت: در این طرح حدود ۵۰ دستگاه ماشین سنگین از شهرداری و بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال فعالیت می باشند که با تقسیم بندی شهر به ۵ منطقه قصد داریم در حد توان نسبت به پاکسازی آن اقدام کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اشاره به اینکه طرح پاکسازی معابر و محلات در حال اجراست، گفت: در این طرح حدود ۵۰ دستگاه ماشین سنگین از شهرداری و بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال فعالیت می باشند که با تقسیم بندی شهر به ۵ منطقه قصد داریم در حد توان نسبت به پاکسازی آن اقدام کنیم.

 

paksazi zarand 951220 8


به گزارش صدای زرند،  “رضا یزدانپناه” معاون خدمات شهری شهرداری زرند در ارتباط با این طرح گفت: مانند هر سال و به مناسبت فرارسیدن نوروز شهرداری در این طرح اقدام به پاکسازی معابر شهر نموده است.

 

وی گفت: هرچند کار پاکسازی سطح شهر همه روزه در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری انجام می شود، اما امروز در این طرح که از ساعات ابتدایی روز آغاز شده است و تا عصر ادامه دارد کارکنان شهرداری با نظارت مستقیم سرپرست های خود تمام شهر را پوشش خدمات پاکسازی می دهند.

 

یزدانپناه همچنین با بیان اینکه در بخش های از اجرای این طرح مسئولین ارشد شهر یعنی فرماندار و کمیته همراه وی و اعضای شورای شهر تیز حضور داشتند، گفت: در این طرح حدود ۵۰ دستگاه ماشین سنگین از شهرداری و بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال فعالیت می باشند که با تقسیم بندی شهر به ۵ منطقه قصد داریم در حد توان نسبت به پاکسازی آن اقدام کنیم.

 

یزدانپناه از برنامه های شهرداری در روزهای پایانی سال گفت و تصریح کرد: نصب دو عدد سفره هفت سین در سطح شهر، نصب تابلوهای تبلیغاتی ایام نوروز، تعویض پرچم های میادین، نورپردازی المانهای میادین، پاکسازی کلیه معابر سطح شهر، برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تئاتر خیابانی، خط کشی معابر سطح شهر، راه اندازی پیک های موتوری ویژه مسافرین نوروزی، ایجاد کمپ های اسکان موقت، نصب تابلوهای راهنمای شهر، خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت مسافرین نوروزی و… از برنامه های شهرداری می باشد.

 

وی در ادامه افزود: ایجاد گلکاری‌ها، هرس درختان، ساماندهی سرویس های بهداشتی، لکه‌گیری معابر و ترمیم نوارهای حفاری، جمع‌آوری مخازن زباله فرسوده و جایگزینی مخازن جدید نیز با جدیت هر چه تمام‌تر در حال انجام می باشد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری زرند ضمن قدردانی از شهروندان اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همراهی همه شهروندان مشکلات و مسائل شهر را برطرف نمایم و شهر ایدآل را برای نوروز فراهم نمایم.

 

همچنین مهندس عبدالله زاده مسئول فضای سبز شهرداری زرند نیز در حاشیه این طرح به صدای زرند گفت: به مناسب آغاز فصل بهار و نوروز ۹۶ رنگ آمیزی جداول درحال حاضر در بخش هایی از سطح شهر زرند در حال انجام می باشد و طرح گلکاری فضای سبز شهری و نیز راه اندازی آبنمای میدان اول شهر، بعد از چندین سال خاموشی، نیز در روزهای آینده توسط واحد فضای سبز شهرداری اجرایی خواهد شد.

 

وی بیان داشت: به مناسبت عید نوروز، طرح فروش انواع گل و گیاه آپارتمانی طبیعی و مصنوعی، درخچه های زینتی و درختان میوه با تخفیف ویژه به همراه گل های فصلی سازگار با شرایط آب و هوای زرند تولیدات سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زرند در خیابان فردوس رو به روی خیابان وحدت میزبان همشهریان می باشد.

 

 

paksazi zarand 951220 1

paksazi zarand 951220 2

paksazi zarand 951220 3

paksazi zarand 951220 5

paksazi zarand 951220 6

paksazi zarand 951220 7

paksazi zarand 951220 9

paksazi zarand 951220 10

paksazi zarand 951220 11

paksazi zarand 951220 12

paksazi zarand 951220 13

paksazi zarand 951220 14

paksazi zarand 951220 15

paksazi zarand 951220 16

paksazi zarand 951220 17

 

انتهای پیام/