مدیر کارخانه واگن سازی زرند خبر داد:

تحویل ۸دستگاه واگن مسافری درجه یک واگن سازی زرند به ناوگان ریلی کشور/ واگن سازی زرند رونق گرفت (+فیلم)

کریمی نیک مدیر کارخانه واگن سازی زرند از تحویل ۸ دستگاه واگن مسافری درجه یک واگن سازی زرند به ناوگان ریلی کشور خبر داد.

مدیر کارخانه واگن سازی زرند از تحویل ۸ دستگاه واگن مسافری درجه یک واگن سازی زرند به ناوگان ریلی کشور خبر داد.

 

vakon sazi zarand 01


به گزارش صدای زرند، مهندس “علیرضا کریمی نیک” مدیر کارخانه واگن سازی زرند گفت: با تلاش بی وقفه و خالصانه مجموعه مدیران و کارکنان گروه صنعتی پلور سبز در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی می باشد، موفق به تکمیل ۸ دستگاه واگن مسافری درجه یک و تحویل به ناوگان ریلی کشور شدیم.

 

مهندس کریمی نیک با اشاره به سفارش شرکت رجاء به این کارخانه، افزود: این واگن ها به سفارش شرکت حمل ونقل ریلی رجاء تولید شده اند، شرکت رجاء با این کارخانه قرارداد ۸۹ دستگاه واگن مسافری را دارد که با احتساب این ۸ واگن تا به حال ۲۴ دستگاه واگن تحویل این شرکت شده است.

 

مدیر کارخانه با تقدیر از پرسنل این کارخانه، گفت: یک بار دیگر ثابت کردیم که در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت توانایی تولید و تحویل به موقع را داریم.

 

وی افزود: ظرفیت تولید واگن مسافری درجه یک در کارخانجات واگن سازی زرند در صورت وجود نقدینگی و حل مشکلات پیش پا افتاده در یک شیفت کاری ۷۲ دستگاه در سال و در ۳ شیفت کاری تعداد ۲۰۰ دستگاه واگن در سال می باشد.

 

کریمی نیک ضمن اشاره به تولیدات دیگر این کارخانه گفت: در زمینه واگن مترو ،بدنه ۱۷۳ دستگاه واگن مترو تهران تولید و به تایید رسیده است که از این تعداد ۱۱۷دستگاه رنگ آمیزی و کف سازی انجام و به تهران تحویل داده شده و تا هفته آینده واگن های ۱۱۸ و ۱۱۹ بارگیری و به واگن سازی تهران تحویل داده خواهد شد تا مونتاژ و تجهیزات داخلی آنها تکمیل گردد. و هموطنان در ایام عید می توانند از این واگن های درجه یک استفاده نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/

روابط عمومی کارخانجات واگن سازی