در سالروز ارتحال آیت الله جعفری و طی پیامی مشترک;

گرامیداشت روز تجلیل از علما زرند توسط امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار زرند

امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار زرند، به مناسبت سالروز ارتحال آیت ا… سیداحمد جعفری و روز فقاهت و تجلیل از علمای شهرستان، پیامی مشترک صادر نمودند.

امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار زرند، به مناسبت سالروز ارتحال آیت ا… سیداحمد جعفری و روز فقاهت و تجلیل از علمای شهرستان، پیامی مشترک صادر نمودند.

JAFARI

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه، دکترحسین امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان درمجلس شورای اسلامی و حبیب ا… خنجری فرماندار شهرستان زرند، به مناسبت پنجم اسفندماه مصادف با سالروز ارتحال آیت ا… سیداحمد جعفری و روز فقاهت و تجلیل از علمای شهرستان، پیامی مشترک صادر نمودند.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

«بسم ا… الرحمن الرحیم

 

پنجم اسفندماه، سالروز ارتحال عالم ربّانی حضرت آیت ا… سید احمد جعفری مؤسس حوزه علمیه جعفریه و نخستین امام جمعه زرند، بنام “روز فقاهت و تجلیل از علمای شهرستان زرند” نامگذاری گردیده است. مجاهدی خستگی ناپذیر، عالمی  وارسته و روشن دلی با معرفت که نقش برجسته ایشان در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی و خدمات فرهنگی و مذهبی وی در سالهای بعد از انقلاب هیچ گاه از ذهن مردم قدرشناس این دیارپاک نمی گردد.

 

اگرچه امروز شهرستان ولایتمدار زرند از برکت وجود چنین شخصیت والایی بی بهره است، اما یقیناً فعالیت ها و اقدامات دینی و انقلابی آن سید وارسته در ایامی که بعنوان امام جمعه زرند ایراد خطبه می نمود، منشاء آثار و برکات فراوانی بوده و با زهد و تقوا، در امر روشنگری و بصیرت دینی و همچنین ترویج معارف اسلام ناب محمدی (ص)، مکتب تشیع و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش نموده است برای همیشه در یاد و خاطر مردم فهیم شهرستان زرند زنده خواهد ماند.

 

اینجانبان، ضمن گرامیداشت این روز، برای همه فقها و علمای شهرستان زرند که چهره در نقاب خاک کشیده اند، آرزوی علّو درجات و بالاترین مراتب بارگاه قدسی و همجواری با انبیاء الهی و سرور و سالار شهیدان داشته و برای علمایی که از این شهرستان در حال حاضر به جامعه اسلامی و ترویج فرهنگ غنی تشیع کمک می نمایند آرزوی سلامتی و طول عمر باعزّت داریم.

 

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

 

علی ابراهیمی – امام جمعه زرند

حسین امیری – نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

حبیب ا… خنجری – فرماندار شهرستان زرند»

 

انتهای پیام/