امام جمعه یزدان‌آباد زرند:

آمریکا ناتوان در امور داخلی خود ملت ایران را تهدید می‌کند/ حرف‌های رهبری و تریبون‌های نماز جمعه دغدغه مردم است

حجت‌الاسلام سهرابی امام جمعه یزدان‌آباد زرند گفت: دولت آمریکا در اداره امور کشور خود ناتوان مانده و چگونه می‌تواند ملت‌های دیگر را تهدید کند و رئیس جمهور فعلی آمریکا وارث کشتار رؤسای جمهور قبلی آمریکاست.

امام جمعه یزدان‌آباد زرند گفت: دولت آمریکا در اداره امور کشور خود ناتوان مانده و چگونه می‌تواند ملت‌های دیگر را تهدید کند و رئیس جمهور فعلی آمریکا وارث کشتار رؤسای جمهور قبلی آمریکاست.

Sohrabi Emamjome yazdanabad

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علیرضا سهرابی” ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزدان‌آباد زرند با گرامیداشت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) جان خود را فدای ولایت کرد.

 

امام جمعه یزدان‌آباد زرند بیان کرد: ما هم افتخار می‌کنیم به دفاع از ولایت و حتی جان خود را تقدیم می‌کنیم و مواضع ما در دفاع از ولایت در فتنه ۸۸ بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست.

 

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی و همیشه آگاه در حماسه عظیم ۲۲ بهمن افزود: این حضور نماد دفاع از ارزش‌ها و انقلاب و رهبری بود.

 

سهرابی گفت: دولت آمریکا در اداره امور کشور خود ناتوان مانده و چگونه می‌تواند ملت‌های دیگر را تهدید کند و رئیس جمهور فعلی آمریکا وارث کشتار رؤسای جمهور قبلی آمریکاست.

 

امام جمعه یزدان‌آباد زرند عنوان کرد: ما هیچ دینی به آمریکا نداریم و اروپایی‌ها می‌گویند ما به برجام پایبند هستیم و ما هم برای ایران تحریم در دستور کار داریم.

 

وی عنوان کرد: ما باید در واردات اولویت‌ها را در نطر بگیریم و چه لزومی دارد، کالاهای غیر اولویت را وارد کنیم و مسؤولان باید مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم را جدی بگیرند.

 

امام جمعه یزدان‌آباد زرند عنوان داشت: در بحث حقوق‌ها نباید تبعیض قائل شد و مردم بدانند حرف‌های رهبری و تریبون‌های نماز جمعه دغدغه مردم است و هر دولتی که سر کار باشد ما موظف به دفاع از حقوق مردم هستیم.

 

این مسؤول با انتقاد از مسؤولان در عدم توجه به بخش یزدان‌آباد و کمبود امکانات از جمله بانک و امکانات بهداشتی درمانی و … خاطرنشان کرد: چرا مرکز بهداشت شهرستان به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کند و اینجا شکل شهر به‌خود نگرفته است.

 

سهرابی با اشاره به اینکه نزدیک ایام نوروز هستیم از خیران خواست به نیازمندان توجه کنند.

 

انتهای پیام/

فارس