فرماندار شهرستان زرند:

انقلاب اسلامی مایه برکت و منزلت ملت ایران است

صبح امروز صبحگاه اداری آموزش وپرورش زرند با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و حسین کاظمی رئیس آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان زرند در آموزش و پرورش زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری در مراسم صبحگاه اداری آموزش وپرورش زرند گفت : انقلاب اسلامی ازهر نظر، نعمت بزرگی برای ملت ایران به شمار میرود.

 

ایشان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم به ویژه فرهنگیان  ودانش آموزان در مراسم راه پیمایی ۲۲بهمن افزود: مردم با حضور حماسی و پرشور خود در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جوابی دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان انقلاب دادند و با این حضور آگاهانه ثابت کردند در مقابل هیچ قدرت استعماری و استکباری تسلیم نخواهند شد بلکه مقتدرانه پشت سر رهبری با آرمان های امام فقید و شهدای گرانقدر بار دیگر تجدید عهد وپیمان کردند.

 

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در دهه مبارک فجر امسال پرداخت وافزود: تعداد ۸۷ طرح عمرانی،کشاورزی ،بهداشت، آموزشی وفرهنگی ، بهسازی روستاها،آسفالت معابر،جدول گذاری،ساماندهی گلزار شهدا و ساخت پارک با اعتبار بالغ  بر ۱۸۵ میلیارد تومان در روستاها و حومه زرند کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

 

خنجری گفت:مرکز سرطان شناسی جنوب شرق در زرند تاپایان امسال افتتاح می گردد علاوه بر این طرح نیز کلنگ ساختمان پلیس راه به زمین زده می شود که تا شش ماه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

ایشان اظهار داشت: یکی از سرمایه گذاری های دولت در بخش آموزش و پرورش در بحث تعلیم وتربیت است  چون که نیروهای مورد نیاز کشور از خروجی آموزش وپرورش بدست می آید. لذا بایستی در بحث آموزش وپرورش تمام سعی وتلاش خود رادر جهت بهبود وضعیت  آموزشی بکار گیریم. از بین بردن دغدغه های حوزه آموزش وپرورش، کنترل ونظارت برعملکرد مدارس وبالا بردن کیفیت آموزش را از مهمترین وظایف آموزش وپرورش نام برد.

 

وی با در پیش بودن انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان در برگزاری انتخابات گفت: شهرستان زرند در زمینه حضور مردم در انتخابات رتبه اول نسبت به جمعیت در کشور را به خود اختصاص داده است.

sobhgah adri amozesh va parveresh951123

 

 

حسین کاظمی رئیس آموزش و پرورش زرند نیز در این مراسم گفت : باتسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) از همکاری فرمانداری زرند در زمینه تخصیص اعتبارات به حوزه آموزش وپرورش تقدیر می کنیم.امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/