برهانی نژاد رئیس شورای شهر:

تمامی نهادهای مرتبط میبایست در تسریع روند تصویب طرح جامع همکاری داشته باشند

چهلمین جلسه سال ۹۵ شورای اسلامی شهر با حضور مهندس محمدی شهردار و مهندس علیپور مشاور طرح جامع شهر و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر زرند برگزار گردید. با توجه به زمان سپری شده دوساله، طرح جامع به عنوان محور اصلی جلسه، این طرح در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، با توجه به زمان سپری شده دوساله، طرح جامع به عنوان محور اصلی جلسه، این طرح در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس علیپور مشاور طرح به روند اجرایی طرح اشاره کرد و علت طولانی شدن اجرای طرح را مسائل حاشیه ای و ورود مراجع نظارتی ذکر کرد.

 

ایشان با متذکر شدن این نکته که در مرحله تثبیت وضعیت موجود هستیم، ابراز امیدواری کرد در چند روز آینده تاییدیه این طرح ابلاغ و مراحل بعدی آغاز خواهد شد.

 

در این جلسه اعضاء شورای شهر در این جلسه با توجه به استعلامات صورت گرفته، از مشاور طرح و شهردار توضیحاتی را خواستار شدند.

 

borhaninejad

 

همچنین مقرر شد جلسات تعاملی در این زمینه برگزار و اعضاء شورای شهر پیشنهادات خود را جهت رسیدگی به مشاور طرح ارائه نمایند.

 

در پایان ریاست شورای شهر ضمن اعلام آمادگی شورا برای تعامل در روند اجرایی کار. خواستار همکاری دیگر نهادها برای تسریع تصویب طرح جامع شهر شد.

 

انتهای پیام/