صدای زرند:

دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر زرند تجلیل شدند (+تصاویر)

مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان زرند در محل تالار فرهنگیان زرند برگزار شد.

صبح امروز مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز شاهد و ایثارگر با حضور مسئولین و فرزندان و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، “حسن عرب” رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند در این مراسم اظهار داشت: وقتی صحبت از افراد ممتاز است نمی توان تاثیر پشتکار والدین را در آن نادیده گرفت و این موفقیت بدون حمایت شما والدین محقق نمی شود.

 

عرب با بیان تاثیر تلاش در موفقیت انسان گفت: توجه به خدا و نماز اول وقت و نیز احترام به والدینی که برای شما زحمت زیادی می کشند می تواند شما را به موفقیت های بالایی می رساند.

 

“حسین کاظمی” مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز در این مراسم با اشاره به حادثه غم انگیز ساختمان پلاسکو و تسلیت به خانواده های درگیر در این حادثه گفت: عزیزان ما در جنگ هم این دلاوری ها را می کردند. شهدای ما با دادن جان خود به ما آرامش دادن که وظیفه ما پاسداری از خون این شهدا است.

 

کاظمی افزود: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد انگیزه و تلاش در دانش آموزان است. فرزند شهید و ایثارگران عزیز باید در زمینه علمی و درسی فعال باشد. فرزند شهید باید الگوی سایر فرزندان باشد که بسیار خرسندیم که بسیاری از رتبه های برتر ما فرزندان شاهد هستند و برای بهتر و برتر شدن فرزندان شهید در زمینه های درسی ما برنامه ریزی های خاصی داریم.

 

کاظمی با اشاره به تاثیر خانواده و والدین در موفقیت فرزندان گفت: به دانش آموزان عزیز توصیه می کنم که با ارتباط با خدا و نماز خواندن و نیز مورد اصلی دیگر تلاش و پشتکار می توانند به موفقیت های بالایی دست پیدا کنند.

 

در این جشن که با حضور خنجری فرماندار زرند، شهردار زرند و فرمانده سپاه ناحیه زرند و برخی روسای ادارات و نهادهای زرند برگزار شد، از این دانش آموزان نمونه با اهدای لوح سپاس و هدایای تجلیل شد.

 

 

arab

kazemi

momtaz bonyad shahid zarand 951107 1

momtaz bonyad shahid zarand 951107 3

momtaz bonyad shahid zarand 951107 4

momtaz bonyad shahid zarand 951107 5

momtaz bonyad shahid zarand 951107 7

momtaz bonyad shahid zarand 951107 8

momtaz bonyad shahid zarand 951107 9

momtaz bonyad shahid zarand 951107 10

 

انتهای پیام/