کاظمی مدیر آموزش وپرورش زرند:

درخشش دانش آموزان در گرو عملکرد شورای آموزش وپرورش است

کاظمی مدیر آموزش وپرورش زرند گفت: درخشش و شکوفایی دانش آموزان در زمینه های علمی و پرورشی نتیجه عملکرد شورای آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش وپرورش زرند گفت: درخشش و شکوفایی دانش آموزان در زمینه های علمی و پرورشی نتیجه عملکرد شورای آموزش و پرورش است.

kazemi 1

 

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش وپرورش زرند در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش زرند با تسلیت ارتحال جانسوز بزرگ مرد انقلاب حضرت آیت الله  هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم هاشمی فردی دلسوز برای انقلاب ورهبری بود بگونه ای که حضور مردم در مراسم تشییع آن مجاهد خستگی ناپذیر بعد از امام راحل کم نظیر بودوبدلیل خدمات ارزشمندی که برای اسلام و مسلمین انجام داد قطعا مورد عنایت خداوند قرار خواهد گرفت.

 

حسین کاظمی گزارشی از عملکرد و موفقیت های دانش آموزان وفرهنگیان در سال تحصیلی جدیدارائه نمود و افزود: دانش آموزان و معلمان از محرک های اصلی یک جامعه محسوب میشوند چراکه هر حرکتی از سوی این قشر مورد استقبال جامعه قرار میگیرد.

 

در بخش دیگر این جلسه برنامه ریزی درباره اقدامات ستاد دهه فجر، هفته گرامی داشت شوراهای آموزش و پرورش، تقدیر از همکاران فرهنگی و مدیران مدارس در دهه مبارک فجر و برگزاری جشن انقلاب مورد تحلیل و همفکری قرار گرفت.

 

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش زرند تجلیل شد.

 

انتهای پیام/