رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:

فضای بعد از رحلت آیت الله هاشمی باید موجب وفاق ملی شود

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: فضای بعد از رحلت حضرت آیت الله هاشمی باید موجب وفاق ملی شود و همه با همدلی و همزبانی برای توسعه کشور، حل مشکل بیکاری و آسیب‌های اجتماعی تلاش نماییم.

حسین امیری خامکانی در گفت و گو با صدای زرند، با تجلیل از مردم استان کرمان برای حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در رفسنجان و کرمان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی به حق دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد و تا آخرین روز عمر با برکتش که روز کاری هم بود به معنای تمام کلمه و تا آخرین نفس در خدمت اسلام و انقلاب بود.

 

وی افزود: آیت الله هاشمی قطعه ای از تاریخ انقلاب و یک شخصیت چند بعدی بود و پاداش این همه تلاش، صبر و تقید این بود که چه زیبا رفت و زیبا مورد قدردانی قرار گرفت.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه فضای بعد از رحلت حضرت آیت الله هاشمی باید موجب وفاق ملی شود گفت: باید همه با همدلی و همزبانی برای توسعه کشور، حل مشکل بیکاری و آسیبهای اجتماعی تلاش نماییم.

 

AMIRI

 

وی ادامه داد: دغدغه حل این مشکلات خانمانسوز در کشوری که به اسم اسلام و ائمه اطهار مشهور است واجب تر از این دعواهای سیاسی است.

 

امیری تصریح کرد: همدلی و همزبانی به مفهوم کوتاه آمدن از مواضع سیاسی نیست و افکار سیاسی هر فردی محترم است ولی قواعد بازی سیاسی باید رعایت شود و با وحدت ملی بفکر حل مشکلات کشور باشیم.