دکتر امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس:

سینما یکی از مهمترین زیر ساخت های شهری می باشد/ سینمای شهر زرند در دهه مبارک فجر به بهره‎برداری می‎رسد

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی سینما زرند، گفت: سینما یکی از مهمترین زیر ساخت های شهری می باشد که در حال پیشرفت بوده و می تواند سالانه پذیرای جمع زیادی از شهروندان و علاقمندان به این مسئله فرهنگی می باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی سینما زرند، گفت: سینما یکی از مهمترین زیر ساخت های شهری می باشد که در حال پیشرفت بوده و می تواند سالانه پذیرای جمع زیادی از شهروندان و علاقمندان به این مسئله فرهنگی می باشد.

 

cinama zarand 01

به گزارش صدای زرند، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به همراه خنجری فرماندار و مهندس محمدی شهردار زرند از مراحل آماده سازی سینمای شهرداری بازدید کردند.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در ابتدای این بازدید ضمن قدردانی از حمایتهای دکتر امیری و خنجری فرماندار زرند گفت: یکی از مهمترین مسائلی که ما در سطح شهر زرند به دنبال اجرایی کردن آن هستیم شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی در جهت اصلاح آن می باشد.

 

مهندس محمدی گفت: فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در سطح شهر زرند در راس همه مسائل و برنامه های شهرداری قرار دارد و ما سعی داریم به نوعی کمبود زیر ساخت های  فرهنگی شهرستان را با ایجاد زیر ساخت های مناسب برطرف نماییم.

 

شهردار زرند به کمبود زیر ساخت های فرهنگی شهر اشاره کرد و اظهار داشت: در مسائل فرهنگی و اجتماعی همواره دو گزینه زیر ساخت ها و تامین اعتبار از جایگاه مهمی برخوردار هستند که عدم وجود مکان هایی مانند سینما، نگارخانه، سالن امفی تئاتر مناسب برای شهر زرند و سالن برگزاری همایش ها از مهمترین کمبودهای شهرستان زرند می باشد.

 

وی با اعلام اینکه شهر ۷۰هزار نفری زرند لایق بهترین امکانات و تجهیزات می باشند از آماده سازی سینما تا دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: کلیه تجهیزات و امکانات شهرداری زرند در راستای آماده سازی هر چه بهتر این سینما بسیج شده اند و امیدواریم بتوانیم در دهه مبارک فجر امسال یک هدیه ناچیز به شهروندان زرندی تقدیم کنیم.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندگفت: با پایان یافتن عملیات عمرانی در این سالن مراحل نصب و تجهیز لوازم و امکانات پخش فیلم و سایر لوازم توسط ان اداره کل  نصب و راه اندازی خواهد شد.

 

سینما یکی از مهمترین زیر ساخت های شهری می باشد

 

دکتر “حسین امیری” نیز در این بازدید از مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی گفت و اظهار داشت: همه مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان وظیفه دارند تا با پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی و فراهم کردن بسترهای لازم در این خصوص بستر های رشد و شکوفایی شهر زرند را فراهم آورند.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهر زرند در حال تبدیل به یک قطب صنعتی و مدرن در کشور می باشد و وجود مکان های تفریحی و سرگرمی از مهمترین زیر ساختهای توسعه یافتگی شهر می باشد.

 

دکتر امیری در ادامه افزود: سینما یکی از مهمترین زیر ساخت های شهری می باشد که در حال پیشرفت بوده و می تواند سالانه پذیرای جمع زیادی از شهروندان و علاقمندان به این مسئله فرهنگی می باشد.

 

وی ضمن تقدیر از شهردار زرند در خصوص مسائل فرهنگی گفت: همه ما باید از ظرفیت های جامعه، اداره و حتی خانواده خود در مباحث فرهنگی استفاده نماییم و با تامین بودجه های لازم در این خصوص مشکلات جوانان و نوجوانان شهرستان را برطرف نماییم.

 

انتهای پیام/