خنجری فرماندار زرند:

بخش‎های حیاتی و مهم بازار زرند توسط افاغنه اشغال شده است

خنجری فرماندار زرند عزم جدی برای رفع معضل افاغنه را خواستار شد و گفت: بسیاری از افاغنه بخش‎های حیاتی و مهم بازار شهرستان را اشغال کرده‎اند.

فرماندار زرند عزم جدی برای رفع معضل افاغنه را خواستار شد و گفت: بسیاری از افاغنه بخش‎های حیاتی و مهم بازار شهرستان را اشغال کرده‎اند.

khanjeri farmandar zarand

به گزارش صدای زرند، “حبیب‎الله خنجری” فرماندار زرند در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر دو هدف اشتغال و تولید پایه‎گذاری شده است.

 

وی بیان داشت: وظیفه مسؤولان این است که نسبت به اشتغال و سرمایه‎گذاری با دغدغه بیشتری عمل کنند.

 

خنجری ارائه راهکارهای کاربردی را اصلی‎ترین عامل رفع موانع در بحث اشتغال ذکر و تصریح کرد: بسیج مردمی در اقتصاد مقاومتی الگو است، زیرا این نهاد مقدس توانسته است در راستای رفع مشکلات مردم موفق عمل کند و مکمل کارهای اجرایی باشد.

 

وی افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور است که باید مورد توجه بیشتر مسؤولان دستگاه‎های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

 

فرماندار زرند عزم جدی برای رفع معضل افاغنه را خواستار شد و ادامه داد: بسیاری از افاغنه با ترفندهای مختلف خارج از چارچوب‎های قانونی خود عمل می‎کنند، به‎طوری که بخش‎های حیاتی و مهم بازار شهرستان را اشغال کرده‎اند و همین امر موجب شد تا فرمانداری برطرف کردن این مشکل را در دستور کار خود قرار دهد.

 

انتهای پیام/

فارس