استاندار کرمان در جلسه ستاد بحران استان کرمان:

ابلاغ ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مقاوم سازی شهرستان زرند

رزم حسینی استاندار کرمان از ۹۰ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان زرند خبر داد و ابراز کرد: این تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی ساختمان های شهرستان زرند اختصاص یافته است.

استاندار کرمان از ۹۰ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان زرند خبر داد  و ابراز کرد: این تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی ساختمان های شهرستان زرند اختصاص یافته است.

setad bohran kerman 08

به گزارش صدای زرند، ” علیرضا رزم حسینی” عصر امروز ۱۶ دی ماه در جلسه ستاد بحران استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران دامپزشکی، گفت: استان کرمان به موقع پیشگیری های لازم را در خصوص مقابله با آنفلوانزای پرندگان انجام داده اند، بطوریکه در استان کرمان مواردی از آنفلوآنزای پرندگان مشاهده ننموده ایم.

 

وی خطاب به مدیران دامپزشکی مبنی بر اینکه نمونه گیری ها و نظارت ها ادامه پیدا کند، اظهار کرد: استفاده از فراورده های دامی و طیور در استان کرمان هیچگونه مشکلی ندارد و مردم از این نظر آسوده خاطر باشند.

 

استاندار کرمان به زلزله زرند اشاره و افزود: خوشبختانه به دنبال بازدید دکتر «نوبخت» در زمان زلزله از شهرستان زرند، اعتباراتی برای این شهرستان تخصیص دادند که اکنون اعتبارات ابلاغ گردیده اند.

 

وی از ۹۰ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان زرند خبر داد و ابراز کرد: این تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی ساختمان های شهرستان زرند اختصاص یافته است.

 

رزم حسینی به شرایط دریافت تسهیلات اشاره و تاکید کرد: ساختمان های قدیمی باید تخریب گردند تا دوباره مشکلاتی را ایجاد ننمایند و این تسهیلات منوط بر تخریب ساختمان قدیمی می باشد.

 

وی ابراز کرد: ۶۲ میلیارد تومان برای بازسازی به شهرستان زرند اختصاص یافته که ۲۰ میلیارد تومان آن به بیمارستان زرند اختصاص یافته است.

 

استاندار کرمان تصریح کرد: استان کرمان در شرایط فعلی گرچه با بحران آب مواجه می باشد، اما در هر صورت مشکل فوق بحرانی به غیر از خشکسالی در این استان وجود ندارد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای محیط زیست و دامپزشکی باید اعتباری در نظر گرفته شود تا این کنترل و نظارت بر عدم شیوع آنفلوآنزای پرندگان، مستمر انجام گیرد.

 

انتهای پیام/

ایسنا