منصوری مسؤول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند خبر داد:

دومین همایش کاتبان، قرآن نویسان و خوشنویسان فرهیخته استان کرمان در زرند برگزار می شود

منصوری مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند با بیان اینکه جشنواره قرآن نویسی استان کرمان به عنوان سلام بر قرآن «سبق» به میزبانی شهرستان زرند برگزار می شود، گفت: این جشنواره روز جمعه ۱۷ دی ماه سال جاری فعالیت خود را در تماشاخانه این شهر آغاز می کند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند با بیان اینکه جشنواره قرآن نویسی استان کرمان به عنوان سلام بر قرآن «سبق» به میزبانی شهرستان زرند برگزار می شود، گفت: این جشنواره روز جمعه ۱۷ دی ماه سال جاری فعالیت خود را در تماشاخانه این شهر آغاز می کند.

Sajad Mansori Shahrdari

به گزارش صدای زرند، “سجاد منصوری” مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند با اعلام این خبر، اظهار کرد: قرآن کلام خداوند و سرشار از تعالیم و آموزهای اخلاقی و انسانی است و قطعا استفاده از ابزار هنر در ترویج مفاهیم قرآنی موثر خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه زبان تصویر با هنر زیبای خوشنویسی همراه می شود تا رویدادی فاخر به ظهور برسد، بیان کرد: دومین همایش کاتبان قرآن استان کرمان به همت نگارخانه آذرستان کانون بسیج هنرمندان اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری با حضور ۵۰ خوشنویس برتر استان در روز جمعه ۱۷ دی ماه فعالیت خود را در تماشاخانه این شهر آغاز می کند.

 

منصوری تصریح کرد: این همایش در دو بخش برگزاری کارگاه و برپایی نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در تماشاخانه شهر و نگارخانه آذرستان این رویداد ارزشمند را به تصویر می کشند.

 

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند ادامه داد: کارگاه خوشنویسی با مباحث چلیپا، قطعه و تراش قلم از سوی اساتید مجید طالبی و علی ایزدخواه در تماشاخانه شهر از ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

 

وی با تأکید بر اینکه این همایش شامل دو بخش خوشنویسی و نمایشگاه آیات قرآنی است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه آیات قرانی شامل گزیده آثار خوشنویسان برتر استان از ساعت ۱۵ در نگارخانه آذرستان شهر زرند گشایش خواهد یافت.

 

منصوری ابراز کرد: بنابراین استفاده از ابزار هنر در راستای ترویج مفاهیم قرآنی گامی موثر است و مسؤولان باید با استفاده از ابزار هنر جوانان را با مفاهیم قرآنی انس دهند.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان زرند اضافه کرد: برگزاری اینگونه همایش ها فضای معنوی و قرآنی را در جامعه افزایش می دهد و تاثیری موثر در جذب جوانان به سوی معارف قرآنی دارد.

 

 

qruan navisi

 

انتهای پیام/