طی مراسمی;

کاشت ۱۵۰ نهال بنه، طاق و بادام تلخ توسط دانش آموزان زرندی

در راستای استفاده از گونه های بومی در توسعه فضای سبز زرند و گسترش منابع طبیعی، ۱۵۰ نهال بنه، طاق و بادام تلخ توسط دانش آموزان زرندی کاشته شد.

در راستای استفاده از گونه های بومی در توسعه فضای سبز زرند و گسترش منابع طبیعی، ۱۵۰ نهال بنه، طاق و بادام تلخ توسط دانش آموزان زرندی کاشته شد.

 

kasht nahal

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند ضمن خیر مقدم به همه مدیران و دانش آموزان از فضای سبز به عنوان یکی از نیازهای ضروری شهرها نام برد و گفت: همه ما وظیفه داریم تا در راستای حفاظت از منابع طبیعی و احیاء فضای سبز شهرمان تلاش نماییم.

 

وی گفت: احیاء درختان در منابع طبیعی می تواند در بسیاری از مواقع از جمله فرسایش خاکی و هجوم شن های روان نقش موثری را ایفا نمایند.

 

شهردار زرند افزود: خوشبختانه سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زرند در راستای تغییر الگوهای کشت سطح شهر گام های اساسی را برداشته است.

 

وی گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زرند از یک نهاد مصرف کننده به یک نهاد تولید کننده تبدیل شده است و کلیه گل ها و گیاهان مورد نیاز در شهر را در گلخانه های خود تولید و به مصرف می رساند.

 

“حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش زرند نیز در این مراسم گفت: با توجه به صنعتی شدن شهر زرند و بالارفتن آلودگی ها باید به سمتی حرکت کنیم که فضای سبز بتواند در آینده نیاز شهر را مرتفع نمایند.

 

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان زرند در کنار همه نهادها و ادارات شهرستان زرند آمادگی دارد تا همراه و همیار منابع طبیعی و شهرداری باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

به گزارش صدای زرند، این برنامه که با مشارکت اداره منابع طبیعی و شهرداری و آموزش و پرورش انجام شد بیش از ۱۵۰نفر از دانش آموزان نهال و گلدان جهت کاشت درخت بنه وطاق و بادام تلخ را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/