حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند:

حماسه ۹ دی ملت ایران ماندگار و درس‌آموز است

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: حماسه تاریخی ۹ دی ماه ملت ایران، ماندگار و درس‌آموز است.

امام جمعه زرند گفت: حماسه تاریخی ۹ دی ماه ملت ایران، ماندگار و درس‌آموز است.

Jalse Arbain Zarand 1

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز ۹ دی به موضوع شکرگزاری و قدردانی از نعمت‌های الهی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از والاترین نعمت‌هایی که خداوند به‌واسطه آن بر مردم منت گذاشته است، نعمت ولایت است.

 

امام جمعه زرند با اشاره به فرا رسیدن سالروز بزرگداشت حماسه ۹ دی بیان داشت: این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که در ۹ دی با پرچمداری رهبر معظم انقلاب و حضور میلیونی مردم با بصیر و زمان‌شناس و دوستدار انقلاب عده‌ای فریب‌خورده و ناآگاه که با حمایت‌های جدی استکبار قصد ایجاد انقلاب مخلمی برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند، با شکست روبه‌رو شدند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از ابتدای انقلاب توطئه‌های مختلفی در براندازی انقلاب اسلامی از جمله جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه و … را  انجام داده‌اند، افزود: کودتای مخملی سبز آمریکایی در فتنه ۸۸ با هدف براندازی انقلاب اسلامی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان بود که به برکت ولایت و رهبری شکست خوردند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه این روز تاریخی، ماندگار و درس‌آموز است، گفت: باید همه ساله مانند دیگر مراسمات ملی و مذهبی باشکوه برگزار شود تا همه بدانند انقلاب اسلامی ایران در سایه حضور و بصیرت و پیوند با ولایت طومار فتنه‌گران، سلطنت‌طلب‌ها و استکبار و آمریکا را برچیدند.

 

امام جمعه زرند ۹ دی را روز نمایش دفاع از اسلام دانست و گفت: ملتی که دشمن‌شناس باشد، شکست‌ناپذیر است.

 

وی با تاکید بر حضور حماسی مردم زرند در بزرگداشت این روز مهم اظهار کرد: قطعا این حماسه به‌عنوان نقطه عطفی برای نمایش اتحاد و انسجام مردم ولایتمدار حول محور ولایت در تاریخ انقلاب برای همیشه ماندگار است.

 

“سیدمهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند ۹ دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت دانست و گفت: ۹ دی اهمیت و نقش بصیرت را در تداوم راه انقلاب اسلامی نشان داد، بنابراین اهمیت ۹ دی باید برای احاد مختلف مردم به ویژه برای جوانان بازگو شود.

 

وی شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، شناسایی و مقابله به‌روز تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون‌گرایی و عمل به قانون را از مهم‌ترین پیام‌های حماسه ۹ دی عنوان کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب زرند حماسه ۹ دی را اوج بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: در این روز چشم فتنه‌گران کور و فتنه‌ای که با حمایت جدی استکبار در حال پیگیری بود، خنثی شد.

 

انتهای پیام/