صدای زرند:

بیانیه امام جمعه زرند به مناسبت نهم دی ماه/ زمان و مکان تجمع مردمی ۹ دی در شهرستان زرند

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، با صدور بیانیه ی این روز را گرامی داشت.

امام جمعه زرند در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، با صدور بیانیه ی این روز را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند و امام جمعه زرند  در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از همگان جهت حضور در مراسم گرامیداشت این روز دعوت نمودند.

حجت الاسلام ابراهیمی در این بیانیه اظهار کرد: روز نهم دیماه ۸۸ به عنوان سالروز ماندگار انقلاب و نماد بصیرت ملت شریف ایران و تجلی گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن که در عصر ما حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) است، می باشد.

 

این بیانیه می افزاید: قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

 

امام جمعه زرند بیان کرد: نهم دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی بود، روزی که به همگان نشان داد که با گذشت بیش از سی سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش ها و لبیک گوی ولی فقیه زمانند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می کنند.

 

این بیانیه می افزاید: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه شکوهمند نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از مسئولین و اقشار مردم شریف و ولایت مدار شهرستان زرند دعوت می نمایم تا در تجمع این روز که رأس ساعت ۹ صبح در جلو بازار در حمایت از نظام و رهبری برگزار می گردد، شرکت نمایند.

علی ابراهیمی – نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند و امام جمعه زرند

 

انتهای پیام/