حجت‌الاسلام ابراهیمی، خطیب نماز جمعه زرند:

جهان به سمت نابودی استکبار در حرکت است / روح امام حسین (ع) و مدیریت رهبری و بیداری مردم، کشور را در ۹دی نجات داد

ابراهیمی گفت: دشمن سال‌ها برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده بود تا آنرا در انتخابات پیاده‌سازی کند و انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ روز اجرای حیله پلید دشمن شد و با اعلام دروغین تقلب در انتخابات باعث ایجاد تنش و شورش در کشور شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند گفت: جهان به سمت نابودی استکبار در حرکت است و آینده جهان به این صورت ترسیم شده که بسیار روشن و در اختیاراسلام ناب محمدی خواهد بود.

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه زرند در خطبه نمازجمعه این شهر با توجه به احادیث و روایات گفت: آدم با بصیرت اینگونه است که به دنیای دیگری بعد از این دنیا می‌اندیشد و مرحله آخرت خودش را در همه حال در نظر دارد.

 

ebrahimi 001

 

وی ادامه داد: با توجه به روایات انسان در هر روزی که می‌گذراند با سه مصیبت روبرو است اول اینکه یک روز از سرمایه عمرش تمام شده است، مصیبت دوم مالی است که در این روز کسب کرده که اگر حلال باشد باید حساب پس دهد و اگر حرام باشد باید عِقاب پس دهد و سومین مصیبت این است که هر روز به آخرت نزدیکتر می‌شود.

 

خطیب جمعه زرند با توجه به فرا رسیدن سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی گفت: دشمنان همواره در صدد نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و هر روز یک برنامه‌ای جهت نابودی نظام داشته و دارند.

 

وی افزود: دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند تا مردم علیه نظام شورش کنند و با خود فکر کرده بودند اگر مردم علیه نظام برگردند دیگر نابودی جمهوری اسلامی قطعی خواهد بود.

 

وی اظهارداشت: این موضوع ۸ ماه کشور را دچار ناآرامی کرد و دشمنان را شاد و امیدوار کرده بود.

 

وی تصریح کرد: دشمنان داخلی به کمک برنامه‌ریزان خارجی کم‌کم از بحث تقلب در انتخابات به سمت حمله به اصل نظام رفتند و شعار جمهوری ایرانی بجای اسلامی و شعارهایی ضدولایت فقیه سر دادند.

 

امام جمعه زرند گفت: این آشوب ها را ادامه دادند تا رسید به ماه محرم و روز عاشورا، مردم وقتی دیدند این شورشیان به امام حسین (ع) و امام راحل بی‌حرمتی کردند و خون شهدا را پایمال کردند در ۹ دی ۸۸ به صحنه آمدند و طومار آنها را جمع کردند.

 

وی افزود: روح امام حسین (ع) و مدیریت و روشنگری مقام معظم رهبری که با صبر و حوصله کشور را حفظ کردند و بیداری مردم بود که جمهوری اسلامی ایران را نجات داد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اولین و آخرین توطئه دشمن نبوده و توطئه‌های زیادی در پیش است و ما باید با بصیرت باشیم و اراده الهی بر این قرار گرفته است که زمینه ظهور از ایران آغاز شود.

 

حجت‌الاسلام‌ابراهیمی در ادامه گفت: جهان به سمت نابودی استکبار در حرکت است و آینده جهان به این صورت ترسیم شده که بسیار روشن و در اختیار اسلام ناب محمدی خواهد بود و این نزدیک است، همانطور که رهبر فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

 

وی ادامه داد: همانطور که دیدیم چندین کشور با تمام امکاناتشان سعی بر نابودی سوریه داشتند تا بعد از آن عراق و سپس ایران را نابود کنند ولی با شکست مواجه شدند و خواهند شد.

 

امام جمعه زرند در پایان خطبه‌ها اظهار داشت: شایعاتی در ارتباط با مصلی پیامبراعظم (ص) زرند ایجاد کرده اند و قسمتی از زمین آنرا غصبی اعلام کرده‌اند در صورتی که با تلاش‌های امام جمعه اسبق زرند این زمین حدود ۲۰ سال پیش از طریق مراکز قانونی برای ساخت مصلی واگذار شده و هیچگونه مشکلی ندارد.

 

انتهای پیام/