خنجری فرماندار زرند خبر داد:

تجمع کودکان حامی کتاب در زرند برگزار می‌گردد

ضمن هماهنگی با اداره آموزش و پرورش انشاالله به زودی با مشارکت ۲۰هزار دانش آموز زرندی این برنامه برای اولین بار در سطح کشور است که دانش آموزان در ۲۰ دقیقه به مطالعه کتب غیردرسی خود به طور همزمان خواهند پرداخت.

نشست مشورتی با هدف بررسی برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در باقیمانده سال ۹۵ و سال ۹۶ در فرمانداری برگزار گردید.

 

به گزارش صدای زرند، در این جلسه ابتدا رشیدی به بیان برنامه ها و اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در باقیمانده سال ۹۵ و سال ۹۶  پرداخت.

Ketab Kodkan SZ6523sds01

 

فرماندار زرند  طرح های پیشنهادی اداره ارشاد زرند را مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارزنده آقای رشیدی و همکاران وی قدردانی نمود.

 

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد در خصوص تجمع کودکان حامی کتاب جلسه‌ای با حضور ادارات ذیربط در فرمانداری برگزار و جهت برگزاری این تجمع برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

 

خنجری فرماندار زرند از برگزاری برنامه ۴۰۰هزار دقیقه مطالعه توسط دانش‌آموزان زرندی  در یک روز خبر داد و افزود: ضمن هماهنگی با اداره آموزش و پرورش انشاالله به زودی با مشارکت ۲۰هزار دانش آموز زرندی این برنامه برای اولین بار در سطح کشور است که دانش آموزان در ۲۰ دقیقه به مطالعه کتب غیردرسی خود به طور همزمان خواهند پرداخت که این حرکت می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش سرانه مطالعه شهرستان و آشنا نمودن دانش‌آموزان با فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی داشته باشد.

 

خنجری در ادامه افزود: بیش از ۱۴ طرح در خصوص زرند پایتخت کتاب ایران در حال بررسی است که در آینده به تفصیل به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.

 

انتهای پیام/