استاندار کرمان در مراسم افتتاح پلاتو نمایش شهر زرند:

هنر راهی برای عمق بخشیدن به مسائل فرهنگی/ با نگاه مثبت پیگیر مشکلات زمین های باغ سیب زرند هستیم

رزم حسینی استاندار کرمان در مراسم افتتاح پلاتو نمایش شهر زرند، گفت: باید از ابزار هنر برای عمق بخشیدن به فرهنگ اسلامی استفاده شود.

رزم حسینی استاندار کرمان گفت: باید از ابزار هنر برای عمق بخشیدن به فرهنگ اسلامی استفاده شود.

 

razmhoseeni-ostandarkerman

به گزارش صدای زرند، “علیرضا رزم حسینی” استاندار کرمان صبح امروز ۱۳ آذرماه در ادامه سفر یک روزه به شهرستان زرند در مراسم افتتاح پلاتو نمایش این شهر، گفت: این پلاتو در راستای انعقاد تفاهم نامه فی ما بین استانداری کرمان و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته و از مجموع ۶ پلاتویی که در این تفاهم نامه مطرح شده، یکی از این پلاتوها در شهرستان زرند به بهره برداری رسید و زرند در این مورد پیشگام بوده که  از مدیریت شهرستان در این خصوص قدردانی می شود.

 

وی با اشاره به حرکت بزرگی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی بوده و می تواند در مباحث اجتماعی و اقتصادی تاثیر گذار باشد، افزود: راه اندازی چنین مراکز فرهنگی می تواند در راستای تعالی اسلامی با بهره گیری ازفناوری های روز مد نظر قرار بگیرد و با توجه به بمباران اطلاعاتی حال حاضر برای دیانت مردم و به ویژه نسل جوان از ابزار های نوین بهره جست.

 

رزم حسینی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی و همکاری همه ارکان حکومت و افزود: در کنار مثلث توسعه اقتصادی به اعتلای مسائل فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی توجه شده است.

 

وی گفت: باید از ابزار هنر برای عمق بخشیدن به مسائل فرهنگی استفاده شود.

 

وی از اداره کل ارشاد اسلامی استان خواست راه اندازی پلاتوهای پنجگانه سطح استان را پیگیری و راه اندازی نمایند و افزود: استانداری در این تفاهم نامه به تعهدات خود عمل کرده و لذا اداره کل ارشاد از طریق وزارتخانه پیگیری نماید تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هر چه سریع تر به تعهدات خود در این راستا عمل نماید.

 

وی با اشاره به مشکلات زمین های باغ سیب زرند نیز بیان کرد: نگاه مثبت به این موضوع خواهیم داشت و با وزیر برای رفع این مشکل گفت و گو می کنیم.

 

استاندار کرمان به زلزله های اخیر شهرستان و سفر ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به زرند اشاره کرد و گفت: دراین سفر ۱۰۰ ملیارد تومان برای استحکام بخشی منازل آسیب دیده تقاضا شده بود که بخشی از آن در دولت به تصویب رسیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کرمان استانی زلزله خیز است و اقدامات خوبی در راستای استحکام بخشی صورت گرفته و خوشبختانه طی سال های اخیر تلفات خاصی نداشتیم.

 

انتهای پیام/