عباس ایرانمنش در یادواره شهدای کارگر زرند:

امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران می‌باشیم

عباس ایرانمنش با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران می‌باشیم، اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای (مدظله) فرمودند بسیجی یعنی علی، شما سراسر قرآن را تمام مکتب اسلام را بررسی کنید می‌بینید جزء مقام علی جزء نام علی و جزء یاد علی در اسلام به جوانمردی نامی برتر و والاتر نیست و این اهمیت موضوع را می‌رساند.

به گزارش خبرنگار صدای زرند، همزمان با آخرین روز از هفته پربرکت بسیج به همت حوزه مقاومت بسیج قشر کارگری و مشارکت پایگاه مقاومت شهدای کارخانه ذغالشوئی زرند، یادواره شهدای کارگر در محل نمازخانه کارخانه ذغالشوئی زرند با حضور حجت الاسلام کاشفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه، سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه زرند، مهندس محمدی شهردار و تنی چند از مسئولین اجرائی شهرستان و مقامات استانی شرکت ذغال سنگ و جمع کثیری از بسیجیان حوزه کارگری کارخانه ذغالشوئی زرند برگزار شد.

 

abbasiranmanesh_sz35601حاج عباس ایرانمنش از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس و عضو شورای شهر زرند طی سخنانی  ضمن تبریک هفته بسیح و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بویژه شهدای جبهه اقتصادی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران می‌باشیم، اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای (مدظله) فرمودند بسیجی یعنی علی، شما سراسر قرآن را تمام مکتب اسلام را بررسی کنید می‌بینید جزء مقام علی جزء نام علی و جزء یاد علی در اسلام به جوانمردی نامی برتر و والاتر نیست و این اهمیت موضوع را می‌رساند.

 

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه‌مان وقتی می‌فرمایند بسیجی یعنی علی، این دنیایی حرف دارد، بسیجیان ما ثابت کردند پیرو علی ابن ابیطالب (ع) هستند و همگی گفتند الله و کنار الله نیز تا پای جان ایستادند.

 

عضو شورای شهر زرند افزود: در دوران دفاع مقدس تمام اصناف برای دفاع از ایران اسلامی حضور داشتند و کارگران زحمتکش نیز در سال‌های جنگ غافل نماندند، به ندای امامشان لبیک گفتند و بر اساس تکلیف خود به جبهه‌های جنگ رهسپار شدند و برای دفاع از میهن تا پای جان جنگیدند. وظیفه داریم یاد و نام همه شهیدان را زنده نگه داریم و برای معرفی شهیدان تمام تلاش خود را بکار گیریم و برگزاری یادواره‌های شهدا بویژه شهدای کارگر یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد شهدا و جاودانگی اهدافشان در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب است.

 

ایشان گفت: پایبندی به ارزش‌های انقلاب، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه از وصیت‌های مهم شهداست که باید همه ما و مسئولین به آن توجه کنیم.

 

وی به نقش شهدا و خانواده شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره و ابراز کرد: بسیجیان، رزمندگان و شهدای ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی که یک نبرد صد در صد ناجوانمردانه بود با دست خالی در برابر تجیهزات تمام عیار استکبار ایستادند و آنها را به زانو درآوردند و امروز علی‌رغم اینکه در مرزمان در مرکز کشورمان جنگی نیست هزاران کیلومتر جنگ را برده اند بیخ گوش استکبار جهانی و گلوی دشمن را دارند می‌فشارند و اینها همه از عظمت شما بسیجیان و شهداست.

 

ایرانمنش با اشاره به این مطلب که مردم ما از بی‌عدالتی می‌نالند خطاب به مسئولین گفت: شما را به خون شهداء به داد این ملت برسید شما را به خون شهداء با این زالو صفتان از هر جناحی و هر گروهی هستند برخورد کنید.

 

شایان ذکر است این مراسم معنوی با مدیحه سرائی و مداحی گرم  سرهنگ ۲ پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه زرند خاتمه یافت.

 

انتهای پیام / اکبرابراهیمی زرندی