به منظور ترویج فرهنگ کتا‌ب‌خوانی؛

تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی و ارشاد زرند در راستای اجرای پایتخت کتاب ایران منعقد شد

به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی و ارشاد زرند در راستای اجرای طرح پایتخت کتاب ایران امضا شد.

به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی و ارشاد زرند  در راستای اجرای طرح پایتخت کتاب ایران امضا شد.

به گزارش صدای زرند، شهرستان زرند در سطح کشور به عنوان کاندیداتور اجرای طرح پایتخت کتاب ایران در سطح کشور انتخاب شده است که در این راستا تفاهم‌نامه همکاری اجرای این طرح توسط بهزیستی و ارشاد زرند منعقد شد.

 

“وحید طهماسبی‌زاده” رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند در این آئین با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی در شهرها اهمیت دادن به مسئله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، به ویژه در میان جوانان و نوجوانان است.

 

وی کتاب و خواندن کتاب را یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه به دیگر نسل‌ها آینده عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی مشارکت کنند.

 

رئیس بهزیستی شهرستان زرند بااشاره به اینکه خوشبختانه تعاملات فرهنگی و اداری خوبی بین اداره بهزیستی و ارشاد اسلامی به وجود آمده است خاطرنشان کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی سبب اجرای بهتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح در سطح جامعه هدف بهزیستی در شهرستان به خوبی اجرا شود؛ گفت: سازمان بهزیستی و این اداره با حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و زیر مجموعه داشتن مهدهای شهرستان می‌تواند نقش موثری را در این خصوص ایفا کنند.

 

“احمد رشیدی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند نیز در این نشست امضاء این تفاهم‌نامه با اداره بهزیستی را نقطه مثبتی در اجرای موفق این امر توصیف کرد و گفت: با تلاش و همکاری اداره بهزیستی و مدیران مهدها سعی می‌شود به اهدافمان فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از مهدها شروع و در جامعه ترویج دهیم.

 

رشیدی با بیان اینکه بهزیستی خدمات تخصصی خوبی را به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهد افزود: کار و فعالیت در اداره بهزیستی کاری سخت بوده و همه ما وظیفه داریم بهزیستی را در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به افراد آسیب‌پذیر جامعه یاری دهیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با اشاره به همکاری دو نهاد بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تصریح کرد: لازمه پذیرش شهرستان زرند به عنوان پایتخت کتاب ایران همکاری همه نهادها و ادارات شهرستان است.

 

گفتنی است، این رویداد با حضور نمایندگان اداره بهزیستی اعم از موسسات خیریه، نمایندگان مهدهای کودک، فعالین حوزه های اجتماعی، کارشناسان این اداره و نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

 

tafahomnameh-ershad-behzisti_-3

tafahomnameh-ershad-behzisti_-2

tafahomnameh-ershad-behzisti_-1

tafahomnameh-ershad-behzisti_-4

tafahomnameh-ershad-behzisti_-5

 

انتهای پیام/