با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد ریال

۳ واحد آموزشی در شهرستان زرند افتتاح شد/ لزوم تأمین اعتبار برای بازسازی مدارس زلزله‌زده زرند

طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت و جمعی از مسئولان، سه باب مدرسه در قالب ۲۲ کلاس درس با زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و صرف ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زرند افتتاح شد.

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، سه باب مدرسه در قالب ۲۲ کلاس درس با زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و صرف ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زرند افتتاح شد.

kazemi-2

 

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش زرند پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های آموزشی در این شهرستان اظهار کرد: هنرستان ۱۱ کلاسه دخترانه الزهرا مجهز به کارگاه های خیاطی، معماری، گرافیک و کامپیوتر در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۳۲۰ مترمربع و هزینه ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات نوسازی مدارس افتتاح و زمینه تحصیل ۲۴۰ دانش‌آموز فراهم شد.

 

وی افزود: همچنین مدرسه خیرساز ۶ کلاسه «سید هادی تهامی» روستای ده چنار زرند در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۳۰ متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در سفر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به این شهرستان افتتاح و و زمینه تحصیل ۷۰ دانش‌آموز فراهم شد.

 

کاظمی افزود: مدرسه ۵ کلاسه خیر ساز  «حاج فضل الله سیف الدینی» و با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و مساحت ۱۲ هزار مترمربع در یزدان شهر از توابع بخش یزدان آباد شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در این سفر به بهره برداری و زمینه تحصیل ۱۰۰ دانش‌آموز ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه در زلزله‌های اخیر نیمی از واحدهای آموزشی شهرستان زرند بین ۲۰ تا ۹۰ درصد خسارت دیده است، بیان داشت: امیدواریم با کمک مسؤولان اقدامات اساسی برای تامین اعتبار و بازسازی واحدهای آموزشی آسیب‌دیده صورت گیرد.

 

انتهای پیام/