محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

امروز صدای مدرسه در جامعه شنیده می شود/ اهمیت علم آموزی برای خیران به خوبی روشن شده است

محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح ۳ واحد آموزشی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه امروز صدای مدرسه در جامعه شنیده می شود و همه به مدرسه توجه ویژه ای دارند، زیرا مردم و مسئولان به این نتیجه رسیده اند که برنامه ریزی برای ایجاد تحولات اصولی و پایدار باید در مدرسه صورت گیرد.

محسن بیگی در آیین افتتاح ۳ واحد آموزشی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه امروز صدای مدرسه در جامعه شنیده می شود و همه به مدرسه توجه ویژه ای دارند، زیرا مردم و مسئولان به این نتیجه رسیده اند که برنامه ریزی برای ایجاد  تحولات اصولی و پایدار باید در مدرسه صورت گیرد.

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “محمد محسن‌بیگی” مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح ۳ واحد آموزشی در شهرستان زرند ضمن قدردانی از مشارکت خیران در ساخت و ساز مدارس اظهار داشت: خوشبختانه حساسیت لازم در راستای مشارکت مردم و خیران در فعالیت های آموزشی و پرورشی ایجاد شده و کمک خیران به دستگاه تعلیم و تربیت کشور در سال های اخیر نزدیک به اعتبارات دولتی بوده است.

 

 

mohsenbiki-2

 

وی از مدرسه سازی و مدرسه یاری به عنوان صدقه ای جاریه و ماندگار برای خیران نام برد و افزود: اهمیت علم آموزی برای خیران به خوبی روشن شده و افراد خیر خواه  به خوبی متوجه شده اند، مدارس محل ریشه کنی بزرگترین فقر، یعنی نادانی و نقطه آغاز هدایت انسان ها به سمت کمال و سعادت هستند.

 

محسن بیگی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز صدای مدرسه در جامعه شنیده می شود و همه به مدرسه توجه ویژه ای دارند، زیرا مردم و مسئولان به این نتیجه رسیده اند که برنامه ریزی برای ایجاد  تحولات اصولی و پایدار باید در مدرسه صورت گیرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به نقش موثر فضای آموزشی در تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری اشاره کرد و افزود: افتتاح واحد های جدید آموزشی موجب ایجاد نشاط و پویایی در مدارس شده و در کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی موثر است.

 

محمد محسن بیگی با بیان اینکه امر تعلیم  و تربیت تعطیل شدنی نیست، گفت: کلاس های آموزشی در اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است اما باید ارتقا کیفیت در فعالیت های آموزشی و پرورشی تحت هر شرایطی در اولویت باشد.

 

وی گفت: در استان کرمان پروژه‌های خیران در بخش آموزش و پرورش از تعداد مساجد در حال ساخت بیشتر است که این نشانه روشن شدن جایگاه تعلیم و تربیت است که اهمیت علم‌آموزی برای خیران به‌خوبی روشن شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: خیران به‌خوبی متوجه شده‌اند که برای طی کردن مسیر سعادت باید از مدرسه کار را آغاز کرد.

 

محسن‌بیگی گفت: سال گذشته در کشور حدود یک‌هزار میلیارد تومان خیران در بخش‌های مختلف به آموزش و پرورش کمک کردند که این عدد نزدیک اعتبارات دولتی است.

 

لازم به ذکر است، سه باب مدرسه در قالب ۲۲ کلاس درس با زیربنای دو هزار و ۲۲۵ متر مربع و صرف ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زرند افتتاح شد.

 

انتهای پیام/