صدای زرند:

اجرای طرحی که می‌تواند موجب بیکاری عده‌ای کارگر در زرند شود

ایشان از فرماندار زرند برای حمایت جدی از اینگونه اشتغالزایی‌ها تقاضای کمک کرد و گفت: امروز به فرمانداری نامه نوشتم و یکشنبه هم قرار است به همراه جمعی دیگر از مرغداران به فرمانداری برویم تا از ایشان تقاضای کمک کنیم. امیدوارم که اتفاق خوبی بیوفتد و حداقل این مبلغ را به صورت اقساط از ما بگیرند.

علیرضا ایزدی مدیر مرغداری شهید پورزارعی گفت: من با ۴۰۰میلیون تومان وام با بازپرداخت ماهانه ۱۵میلیون تومان یک مرغداری احداث کرده ام که اکنون نمی دانم برای اجرای این طرح چه کنم!

 

News_sedayezarand.irبه گزارش صدای زرند، ایشان گفت: بنده به عنوان یک تولیدکننده با مجوز رسمی، پروانه بهره برداری یک مرغداری صنعتی را دارم؛ وقتی برای دریافت سهمیه گازوئیل به شرکت نفت مراجعه کردم، آنها نامه ای به اداره گاز دادن که من باید گازکشی کنم و به هیچ عنوان به من گازوئیل نمی دهند.

 

ایزدی افزود: به من می‌گویند باید ۱۵۰ میلیون تومان نقداً پرداخت کنید که علمک گاز تا درب مرغداری نصب کنند.

 

این کارآفرین زرندی با بیان این حرف که “کجاست کسی که یک تولیدکننده را یاری کند” ادامه داد: من با ۴۰۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اقدام به ساخت مرغداری کرده ام. چگونه باید از پس مبلغ ۱۵۰میلیون تومان نقد برآیم؟!

 

ایشان ضمن بیان اینکه فاصله مرغداری من تا انشعاب گاز ۵ کیلومتر می‌باشد گفت: سه کارگر در این مرغداری مشغول به کار هستند که اگر نتوانم این مبلغ را فراهم کنم مجبور به تعطیلی این مرغداری خواهم شد که با تعطیل شدن این مرغداری خانواده خودم و خانواده این ۳ کارگر که حداقل ماهیانه یک میلیون و دویست حقوق می‌گیرند، شرایط سختی خواهند داشت.

 

ایشان از فرماندار زرند برای حمایت جدی از اینگونه اشتغالزایی‌ها تقاضای کمک کرد و گفت: امروز به فرمانداری نامه نوشتم و یکشنبه هم قرار است به همراه جمعی از مرغداران به فرمانداری برویم تا از ایشان تقاضای کمک کنیم. امیدوارم که اتفاق خوبی بیوفتد و حداقل این مبلغ را به صورت اقساط از ما بگیرند.

 

انتهای پیام/