امام جمعه زرند در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زرند:

اگر سپاه نبود کشورهای اسلامی وجود نداشتند

حجت‌اسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در زرند با نگاهی به فرمایشات حضرت امام (ره) در مورد سپاه اظهار داشت: امام امت (ره) چه زیبا فرمودند: “اگر سپاه نبودکشور نبود”. که این فرمایش جذاب ایشان نقش سپاه را برای همه روشن می‌کند.

امام جمعه زرند در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند بیان داشت: ما سپاه را نور چشم خود می‌دانیم و اگر امروز سپاه نبود کشورهای اسلامی وجود نداشتند.

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌اسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در زرند با نگاهی به فرمایشات حضرت امام (ره) در مورد سپاه اظهار داشت: امام امت (ره) چه زیبا فرمودند: “اگر سپاه نبودکشور نبود”. که  این فرمایش جذاب ایشان نقش سپاه را برای همه روشن می‌کند.

 

emamejome_sepah_sz3s2d5201

 

نمایند ولی فقیه تصریح کرد: در جنگ تحمیلی این بسیج و سپاه پاسداران بود که جنگ را اداره و ایستادگی نموده و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: سپاه مایه چشم روشنی همه مردم است چرا که  بعد از جنگ تحمیلی نیز سپاه در جبهه اقتصاد تحول عظیمی به وجود آورده و نقش بی‌بدیلی اجراء و اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده می‌کند.

 

امام جمعه زرند در ادامه افزود: اگر مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) امروز زرند را به دوازده هزار رزمنده آن می‌شناسند، این شناخت بخاطر زحمات سپاه پاسداران شهرستان است.

 

وی افزود: باغبان و فرماندهی این نهال مقدس بعد از امام معصوم (ع) امام خمینی (ره) و امروز هم مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است و ان‌شاالله به حول و قوی الهی و با تلاش سپاه پاسداران شاهد پیشرفت اسلام در کل کشور ها باشیم.

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم جناب سرهنگ شاهرخی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه زرند معرفی و از زحمات جناب سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سابق این ناحیه با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

 

انتهای پیام/