رئیس اداره آموزش و پرورش زرند:

مدارس «زرند» سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است/ بررسی فضای فیزیکی مدارس

به علت وقوع زمین لرزه های متعدد در زرند فردا سه شنبه یازدهم آبان و پس فردا چهارشنبه دوازدهم آبان تمامی مدارس این شهر تعطیل است.

کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش زرند با اشاره به وقوع زمین لرزه های متعدد در زرند گفت: مدارس این شهر فردا و پس فردا تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس

“حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند اظهار کرد: به علت وقوع زمین لرزه های متعدد در زرند فردا سه شنبه یازدهم آبان و پس فردا چهارشنبه دوازدهم آبان تمامی مدارس این شهر تعطیل است.

 

کاظمی گفت: هدف از این اقدام بررسی وضعیت فضای فیزیکی مدارس شهرستان زرند است.

 

وی از برگزاری اجلاس روسای آموزش و پرورش طی دو روز آینده در زرند خبر داد و افزود: این اجلاس با حضور معاونان و روسای آموزش و پرورش سراسر استان کرمان برگزار می شود.

 

طی روزهای اخیر دو زمین لرزه ۴.۸، ۴.۷ ریشتری در زرند به وقوع پیوست که در اثر آن ساختمان دو مدرسه فرهنگیان و شاهد زرند دچار خسارت جدی شد. امروز عصر نیز زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در زرند رخ داد که تاکنون هفت پس لرزه داشته است.

 

به گفته حبیب الله خنجری فرماندار زرند؛ ۳۰ درصد مدارس زرند قدیمی است.

 

لازم به ذکر است، با تلاش های دکتر حسین امیری به همراه استاندار کرمان در تهران و در پی تقویت روحیه مردم و دانش آموزان تمامی مدارس شهرستان زرند در روز سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند.

 

انتهای پیام/