سالن چند منظوره حضرت ابوالفضل(ع) در روستای حسین آباد آخوند زرند افتتاح شد

سالن چند منظوره با کمک یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یکی از خیرین در شهرستان زرند افتتاح شد.   به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند روز جمعه در آیین افتتاح سالن چند منظوره حضرت ابوالفضل (ع) روستای حسین آباد آخوند گفت: خیرین، نمونه و الگوهایی از یک انسان […]

سالن چند منظوره با کمک یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یکی از خیرین در شهرستان زرند افتتاح شد.

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند روز جمعه در آیین افتتاح سالن چند منظوره حضرت ابوالفضل (ع) روستای حسین آباد آخوند گفت: خیرین، نمونه و الگوهایی از یک انسان به معنای واقعی کلمه هستند که این افراد خیر در جامعه مایه افتخار هستند چون فقط به فکر زندگی شخصی خود نیستند و دغدغه مساعدت به نیازمندان را دارند.

 

وی اظهار کرد: بر اساس حدیث پیامبر (ص) مسلمان نیست کسی که صبح کند و به فکر حل مشکلات مردم و نیازمندان نباشد.

 

حجت الاسلام محمود محمدی با بیان اینکه در دین مبین اسلام در خصوص کمک به فقرا و نیازمندان تاکیدات فراوانی شده است افزود: خداوند می فرماید برای ماندگار شدن باید جان یا مال خود را در راه من فدا کنید و انسانی که جان خود را فدا می کند، شهید است و آن فردی که مال خود را در راه خدا اهدا می کند، خیر و نیکوکاری است که ماندگار خواهد شد.

 

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: زندگی انسان از تولد تا مرگ روال طبیعی دارد و می گذرد، آنچه در طول زندگی مهم است رشد و تعالی انسان و رسیدن به تکامل یعنی به خدا رسیدن و از خودگذشتن، ایثار و فداکاری در راه خداست.

 

فرماندار زرند هم با قدردانی از خدمات ارزشمند حاج علی قلی زاده از خیرین روستای حسین آباد آخوند گفت: یادگارهای خیرساز صدقات جاریه ای هستند که نزد خداوند تبارک و تعالی از جایگاه والایی برخوردار هستند.

 

حبیب الله خنجری افزود: با توجه به نیازهای متعدد و متنوع در جامعه خیرین می توانند در رفع این نیازها نقش موثر و تعیین کننده ای داشته باشند.

 

این روستا با ۱۹۰ خانوار جمعیت در فاصله هشت کیلومتری غرب زرند واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۲ شهید و یک آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

در این آیین با حضور رئیس دادگستری، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی لوح سپاس به حاج علی قلی زاده خیر نیکوکار اهدا شد.

 

همچنین امروز راه روستایی به طول یکهزار و ۴۰۰ متر و با هزینه یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری در روستای حسین آباد آخوند به بهره برداری رسید. با بهره برداری از این جاده فاصله روستا تا شهر زرند ۲ کیلومتر کاهش یافت.

 

hoseeinabad-zarand_01-4

hoseeinabad-zarand_01-5

 

hoseeinabad-zarand_01-1

hoseeinabad-zarand_01-2

hoseeinabad-zarand_01-3

  hoseeinabad-zarand_01-6

 

انتهای پیام/