هیئت‌های مذهبی شور و شعور را سرلوحه خود قرار دهند / رهبری با پیام خود کشور را از دوقطبی شدن نجات دادند

امام جمعه زرند وجود رهبری را نعمت بزرگ الهی بر مردم ایران دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیام اخیر خود کشور را از دوقطبی شدن نجات دادند و دشمن را مایوس کردند.

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: هیئت‌های زنجیر‌زنی و سینه‌زنی شور و شعور را باید سرلوحه قرار دهند و منبر امام حسین (ع) را ترک نکنند.

 

EmameJome_Ebrahimi_SZ653s66s2به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند با بیان اینکه همه ما باید احیاگر مکتب اهلبیت (ع) باشیم اظهار داشت: باید تلاش کنیم در عزاداری‌های حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شعور حسینی بر شور حسینی غلبه کند و این عزاداری‌ها هدفمند باشند و جوانان و نوجوانان در ماه محرم تنها به زنجیرزنی و سینه زنی اکتفا نکنند بلکه باید در پای منابر و روضه خوانی حضوری فعال داشته باشند و از منبر سخنرانان بهرمند شوند.

 

خطیب جمعه زرند از سخنرانان خواست در ایام ماه محرم در جهت تبیین ارزش‌های والای اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ عاشورایی و انتقال آن به نسل جوان تمام تلاش خود را بکار بندند.

 

خطیب جمعه زرند با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن  گفت: این طرح نقش بسیار ارزشمندی در پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های کشور دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند همه باید  بطور جدی در اجرای این طرح مشارکت فعالانه داشته باشیم و با ارائه اطلاعات دقیق، متولیان این امر مهم را یاری نمائیم.

 

حجت الاسلام علی ابراهیمی با اشاره به مواضع حکیمانه رئیس جمهوری در سازمان ملل متحد گفت: دکتر روحانی مقتدرانه از بدعهدی‌های آمریکایی‌ها و مواضع خبیثانه عربستان سعودی انتقاد کردند که این موضع محکم رئیس جمهوری در حقیقت مواضع مقام معظم رهبری و خواسته ملت ایران اسلامی را در سازمان ملل را مطرح کردند.

 

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهی و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی، گفت: نظم و امنیت و آرامش جامعه مرهون  تلاش جدی نیروی انتظامی است و ما قدردان زحمات شبانه‌روزی این عزیزان هستیم.

 

وی با اشاره به مناسبت هفته اول محرم، امر به معروف و نهی از منکر را دو اصل مهم در ایجاد محیط زندگی سالم در جامعه اسلامی دانست.

 

وی وجود رهبری را نعمت بزرگ الهی بر مردم ایران دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیام اخیر خود کشور را از دوقطبی شدن نجات دادند و دشمن را مایوس کردند.

 

امام جمعه زرند اظهار داشت: مقام معظم رهبری مصلحت‌هایی را برای نظام تشخیص می‌دهند که اگر ما ولایتمدار باشیم باید آنها را عملی و اجرایی کنیم. لذا تمام کسانی که در کشور مسئول هستند و به امام و شهدا عشق می‌ورزند و پیرو ولایت هستند باید کلام آقا را نصب‌العین قرار دهند.

 

انتهای پیام/