نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی در زرند افتتاح شد/ ۴۲۵مورد آتش سوزی در یک سال گذشته در زرند

همزمان با روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی شهرستان زرند افتتاح شد.

همزمان با روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی شهرستان زرند افتتاح شد.

atashneshani-zarand_03

 

به گزارش صدای زرند، همزمان با ۷ مهر، روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، ظهر امروز نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی شهرستان زرند افتتاح شد.

 

“احمد محمدی” شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی از شغل آتش نشانان به عنوان یک ایثارگری و از خودگذشتگی نام برد و افزود: نمایشگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زرند با اجرای برنامه‌های مختلف و برپایی غرفه‌هایی از جمله مسابقه نقاشی کودکان، آموزش، تجهیزات عملیاتی، تصاویر حوادث، در ساختمان مرکزی آتش‌نشانی زرند برگزار شده است.

 

وی عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دائر است و شهروندان می‌توانند با بازدید از این نمایشگاه از کلاس‌های آموزشی امداد و نجات رایگان بهره‌مند شوند.

 

شهردار زرند گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند یکی از به روز ترین و مجهزترین سازمان های استان کرمان می باشد که در حال خدمت دهی به شهروندان می باشد.

 

وی از اجرای طرح آموزش به شهروندان و نیروهای ادارات و نهادهای شهرستان خبر داد و گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند آمادگی دارد تا با برگزاری کلاس های آموزشی اطفاء حریق و امداد و نجات سطح دانش شهروندان را در خصوص مسائل آتش نشانی بالا ببرد.

 

محمدی تعامل و همکاری را عنوان شعار مجموعه شهرداری زرند دانست، تصریح کرد: ما با زیر پا گذاشتن بغض ها و جناهای سیاسی و باندبازی ها سعی داریم فقط خدمت به شهروندان نماییم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

“مهدی برهانی” رئیس شورای شهر زرند نیز در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای آتش نشانی، فعالیت های این نیروها را در راستای نجات جان و مال شهروندان ستودنی دانست و گفت: مردم همواره قدردان زحمات و از جان گذشتگی شما هستند و این رسالت شما را سنگین تر میکند که بتوانید خدمات مورد و نیاز را بهتر و مطلوب تر به شهروندان ارائه کنید.

 

رئیس شورای شهر زرند در ادامه تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود در سازمان آتش نشانی و می تواند کمک موثری را به کاهش حوادث در سطح شهر نماید.

 

“مسعود مومنی” رئیس آتش‌نشانی زرند نیز در این مراسم گفت: سازمان آتش نشانی به عنوان سازمانی مردمی و امدادی در راستای فرهنگ ایمنی نقش به‌ سزایی دارد.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردها و عکس از فعالیت‌های امدادی سازمان آتش‌‌نشانی به مناسبت روز آتشنشان در این مکان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر شهروندان با فعالیت‌ها و عملیات‌های آتش‌نشانی زرند عنوان کرد.

 

مومنی در مورد عملکرد یک ساله سازمان آتش‌‌نشانی به ۶۳۸ مورد عملیات شامل ۴۲۵ مورد آتش سوزی مسکونی، تجاری، خودرو، جنگل و درختان، ضایعات، تصادفات و … اشاره کرد و گفت: شهروندان طی این مدت یک‌هزار و ۵۰۰ مورد تماس تلفنی داشته‌اند.

 

لازم به ذکر است، از ۳ آتش نشان نمونه آقایان روح الله خسروی، حمید عبدالله زاده، ایمان ایزدی تجلیل و به رسم یادبود هدایایی به این عزیزان اهدا شد.

 

 

atashneshani-zarand_01

atashneshani-zarand_02

atashneshani-zarand_04

atashneshani-zarand_05

atashneshani-zarand_06

atashneshani-zarand_08

انتهای پیام/