تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری در زرند توسط شورا اسلامی زرند / سلام دوباره شورا به شهر و شهروندان

برهانی‌نژاد اظهار داشت: تقدیر امروز ما از شما عزیزان تقدیری در حد توان ما است اما بدون شک لیاقت شما بیش از اینهاست؛ اما امیدواریم این اولین گام شورای شهر زرند در سال چهارم را بپذیرید و امیدواریم این مراسم شروعی باشد برای برنامه‌های بعدی شورای اسلامی شهر زرند در سال جاری.

عصر امروز طی مراسمی که به همت شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد، با حضور مسئولین شهرستانی از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری سال ۱۳۹۵ در شهرستان زرند تجلیل به عمل آمد.

 

konkor-zarand-950623_-30

 

 

به گزارش صدای زرند، مهندس مهدی برهانی نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر زرند در این مراسم ضمن تقدیر از حاضرین در جلسه به ویژه رتبه‌های برتر در کنکور سراسری ۹۵ در شهرستان زرند گفت: تقدیر امروز ما از شما عزیزان تقدیری در حد توان ما بوده است اما بدون شک لیاقت شما بیش از اینهاست.

 

برهانی‌نژاد ضمن تبریک عید سعید قربان و غدیر، گفت: فضا مراسم امروز کمی سنگین شده است و ما دوست داریم فضا به صورت دوستانه‌ای ادامه پیدا کند و از حالت سخنرانی و رسمی خارج شود تا شاهد صحبت‌ها و تجربه‌های رتبه‌های برتر در جلسه نیز باشیم.

 

ایشان گفت: حضور افراد نخبه نظیر شما رتبه‌های برتر کنکور در زرند، واقعا سبب افتخار ما مسئولین و شهروندان است و بسیار خوشحالیم که در این موقعیت اجتماعی و با وجود فضای‌های مجازی شما توانسته‌اند برای زرند و برای خانواده‌های خود افتخارآفرینی کنید.

 

ایشان گفت: ما باید به حضور افرادی چون شما رتبه‌های برتر کنکور افتخار کنیم و از حضور افرادی چون عارف عبدالرضایی نائب رئیس مجلس شورای دانش‌آموزی کشور باید درس بگیریم تا بدانیم چگونه ایشان توانسته است در شورای دانش‌آموزی با رای بالاتر از رئیس این شورا به عنوان نائب رئیسی این مجلس انتخاب شود.

 

ایشان این مراسم را حرکت اولیه شورای اسلامی شهر زرند در سال پایانی عمر خود دانست و گفت: امیدواریم در آینده باز بتوانیم اسامی شما عزیزان افتخارآمیز زرندی را در میادین دیگر علمی و اجتماعی و سیاسی بشنویم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر زرند همچنین گفت: این برنامه ارتباط مجدد شورا با شهر و شهروندان و سلام دوباره شورا شهر به شهر و شهروندان خواهد بود.

 

برهانی‌نژاد در پایان سخنان خود اظهار داشت: تقدیر امروز ما از شما عزیزان تقدیری در حد توان ما است اما بدون شک لیاقت شما بیش از اینهاست؛ اما امیدواریم این اولین گام شورای شهر زرند در سال چهارم را بپذیرید و امیدواریم این مراسم شروعی باشد برای برنامه‌های بعدی شورای اسلامی شهر زرند در سال جاری.

 

انتهای پیام/