پیام تبریک رئیس بنیاد شهید زرند به مناسبت ورود آزادگان سرافراز به میهن

عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 رئیس بنیاد شهید زرند با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت.

26_mordad
به گزارش صدای زرند، “حسن عرب” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

« ۲۶ مردادماه، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور و شادی و معطر است به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند.

 

بی تردید این روز پرثمر بازتاب مقاومت آزادگان ما در سیاه چال های رژیم صدام و دلاوری های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین در کام ملت ایران باقی است و همچون ذخیره ای از معنویت و اقتدار در دل دشمنان هراس می افکند.

 

اینجانب رشادت ها و جانفشانی های رادمردان راستین و آزادگان سرافراز را ارج نهاده و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز خصوصا آزادگان شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامت و بهروزی رزمندگان اسلام و آزادگان عزیز را از خداوند منان خواستارم.

 

اطمینان دارم ایران اسلامی با سرمایه ایثار، جهاد و شهادت همچنان در مسیر اعتلای خویش در کمال امنیت، آرامش وعزت به پیش خواهد رفت و ضمن قطع چنگال طمع مستکبران، به الگو و نماد موفقی برای تمامی نیک اندیشان و آزادیخواهان جهان تبدیل خواهد شد.»

 

انتهای پیام/