خبرنگار باید آزاد باشد / انتقادات موجب کاهش عیب‌ها می‌شود / تشکیل خانه خبرنگار در زرند راهکاری در حمایت از خبرنگاران خواهد بود

رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان گفت: تشکیل خانه خبرنگار در زرند راهکاری در حمایت از خبرنگاران خواهد بود.

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند و با حضور علی صادق‌زاده معاون سیاسی امنیتی فرمانداری زرند در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

 

Ahmad-Rashidi


به گزارش صدای زرند، “احمد رشیدی زرندی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در این جلسه ضمن تقدیر از حضور حاضرین در جلسه و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه شهرستان زرند اظهار داشت: بسیار خوشحالم در شهری که روزی تنها یک خبرنگار داشت امروز با وجود این جمع از خبرنگاران ما زمینه تشکیل یک صنف و انجمن خوب از جامعه‌ی خبرنگاران شهرستان را داریم تا بتوانیم با تشکیل این خانه خدمات و توجه ویژه‌ای و بیشتری به این حیطه سخت داشته باشیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت: با توجه به اینکه ما در بحث تجلیل از فعالین فرهنگی شهرستان زرند در حال تدارک یک برنامه و مراسم هستیم چه خوب خواهد بود که در زمینه‌ی تجلیل از برگزیدگان اصحاب رسانه شهرستان زرند نیز آئینی تدارک دیده شود و با تشکیل یک مجموعه‌ای که اخبار و کارهای رسانه‌ها را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند می‌توانیم از افرادی که بهترین عملکرد را در بخش‌های مختلف در زمینه رسانه و خبررسانی دارند تجلیل به عمل آوریم.

 

وی ادامه داد: در این زمینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این بخش آمادگی این موضوع را دارد که احتیاج داریم به یک صنف، گروه یا خانه که بتواند پیگیری‌های لازم در این بخش را انجام دهد تشکیل شود که با تشکیل این گروه می‌توان مطالبات قشر خبرنگار و رسانه شهرستان زرند نیز بهتر و بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد و این موضوع راهکاری در حمایت قشر از خبرنگار خواهد بود.

 

رشیدی گفت: من همیشه به مسئولین هم عرض کرده‌ام که خبرنگاران باید آزاد باشد و اگر ما بخواهیم دیدگاه یک خبرنگار را تحت تاثیر قرار دهیم آن خبرنگار و رسانه نمی‌تواند همسو با نیازهای جامعه قدم بردارد. من خودم بارها توسط شما خبرنگاران به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌ام و خوشبختانه همیشه سعی کرده‌ام با شنیدن این انتقادات سعی در کاهش عیب‌های خود داشته باشم که این انتقادات حتی باعث ایجاد دوستی بیشتر بین من و افراد منتقد شده است و ناراحتی و کینه‌ای هیچ وقت از آنان به دل نداشته‌ام. بنابراین باید این اجازه را بدهیم که خبرنگاران آزادانه کار خود را انجام دهد.

 

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط:

تجلیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران شهرستان زرند (تصاویر)