پیام تبریک شهردار زرند به مناسبت روز خبرنگار

مهندس محمدی شهردار زرند، به مناسبت روزخبرنگار طی پیامی، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

مهندس محمدی شهردار زرند، به مناسبت روزخبرنگار طی پیامی، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

 

Mohammadi-Shahrdar

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند، به مناسبت روز ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، طی پیامی به خبرنگاران تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

 

« خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند،

 

هفدهم مردادماه فرصت مغتنمی است که فراهم آمد تا از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه تجلیل به عمل آوریم. و برای اینجانب افتخاری ست بس بلند که از ناحیه کارکنان خدوم شهرداری زرند ،  این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی است  و روز پاسداشت قداست قلم است به پاس تلاش خستگی ناپذیر همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران ارجمند به کلیه صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی ، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 

روز خبرنگار یاد آور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند و در پیشاپیش این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگرش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند.

 

اینجانب به روان پاک شهیدان و جان باختگان خانواده بزرگ اصحاب رسانه که در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب‌های اسلامی و میهن عزیز‌، آموزگار مکتب فدا و آگاهی شدند درود می‌فرستم و برای تمامی خبرنگاران متعهد و کوشا شهر زیبای زرند، سلامتی، توفیق روز افزون را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌کنم.»

 

انتهای پیام/