برداشت می‌کنم مشکلات زمین های باغ سیبی زرند بزودی رفع شود

دکتر امیری گفت: بعد از چندین جلسه در سازمان زمین و مسکن یکشنبه این هفته نیز جلسه ای با حضور مسوولان رده بالای مربوطه در دفتر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان زمین و مسکن کشور تشکیل شد که بعد از مذاکرات در این نشست در نهایت راه حل قانونی برای این بحث پیچیده پیدا شد که احتمالاً در چند روز آینده مشکل این زمین ها حل شود.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از نشست رفع مشکلات باغ سیبی زرند برداشت می کنم که مشکلات این زمین ها بزودی رفع شود.

 

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلسبه گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری خامکانی” در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اعلام این خبر گفت: زمین های باغ سیبی شهرستان زرند که چند سالی با مشکل مواجه بوند و ساخت و ساز نمی شد در طی نشستی تعیین و تکلیف شدند.

 

وی افزود: امیدوارم بزودی موانع ایجاد شده توسط مسوولان و نهادهای زیربط استانی و شهرستانی در زمین های باغ سیبی زرند رفع شود.

 

امیری خامکانی تصریح کرد: بعد از چندین جلسه در سازمان زمین و مسکن یکشنبه این هفته نیز جلسه ای با حضور مسوولان رده بالای مربوطه در دفتر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان زمین و مسکن کشور تشکیل شد که بعد از مذاکرات در این نشست در نهایت راه حل قانونی برای این بحث پیچیده پیدا شد که احتمالاً در چند روز آینده مشکل این زمین ها حل شود.

 

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گرچه مدتی باید بگذرد تا مسیر قانونی طی شود ولی پذیرفته شد که در اسرع وقت موانع ایجاد شده توسط مسوولان و نهادهای زیربط استانی و شهرستانی برداشته شود و مردم کار خود را پیش ببرند.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: برداشت من این است که در همین فردا یا چند روز آینده دیگر هیچ نهاد و یا فردی معترض خریداران این زمین ها نمی شود.

 

زمین های باغ سیبی زرند متعلق به شرکت زغالسنگ بوده که پس از واگذاری به کارگران این شرکت با مشکلاتی در این چند سال مواجه شده بود.

 

پیش از این نیز رضا امیری مسئول دفتر نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خبر حل مشکلات این زمین ها را داده بود و مالکین این زمین می توانند از چند روز آینده روند ساخت و ساز در این زمین ها را از سر بگیرند.

 

انتهای پیام/