ما خدمتگزار مردم هستیم/ جناح بازی و خط بازی، دیوارکشی دشمن برای جدا کردن مردم از هم می باشد

حجت الاسلام محمدی رئیس جدید دادگستری شهرستان زرند در آئین معارفه خود، گفت: جناح بازی و خط بازی، دیوارکشی دشمن برای جدا کردن مردم از هم می باشد.

حجت الاسلام محمدی رئیس جدید دادگستری شهرستان زرند در آئین معارفه خود، گفت: جناح بازی و خط بازی، دیوارکشی دشمن برای جدا کردن مردم از هم می باشد.

 

Mohammadi-dadkostari-zarand

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس جدید دادگستری شهرستان زرند، اظهار داشت: جا دارد از تمامی مسئولین اجرایی، مدیریتی و قضایی حاضر در جلسه به ویژه جناب آقای موحد رئیس دادگستری کل استان تقدیر و تشکر کنم.

 

وی گفت: اولین اصلی که هر کارمند و مسئول باید در این جامعه مورد توجه قرار دهد توجه به آبروی اشخاص است که از مهمترین ارکان خدمتی می باشد.

 

محمدی اصل دیگر در این باب را حفظ و حراست از بیت المال دانست و گفت: اصل دیگر که  به طور ویژه در دستگاه قضایی مطرح است. پرهیز از جناح بازی و خط بازی است و چپ و راست دیوارکشی است که دشمن برای جدا کردن مردم از هم ایجاد کرده است و هیچ اصلاح طلبی در مقابل دیدگاه اصولگرایی نیست و هیچ اصولگرایی هم در  مقابل اصلاح طلبی نمی باشد و همه مردم برای ما یکسان هستند.

 

رئیس جدید دادگستری زرند گفت: اصل دیگر در این زمینه توجه به حل مسائل فرهنگی جامعه است و در این راه ما دست خود را برای خدمت به سوی تمامی مسئولین به ویژه روحانیون و امام جمعه محترم دراز می کنیم تا شاهد حل این مسائل باشیم.

 

حجت اسلام محمدی در پایان ضمن تقدیر مجدد از حاضرین گفت: اصل دیگر در باب خدمت به مردم تکریم ارباب رجوع و احترام به ارباب رجوع می باشد و همانطور که رهبر و بنیان گذار این نظام مقدس خود را خدمتگزار این مردم می دانند ما نیز به عنوان فردی که در این نظام خدمت می کنیم باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام محمود محمدی از قضات برجسته، استاد دانشگاه و مدرس حوزه علمیه است که ۱۲سال سابقه مدیریت دادگستری راور و کوهبنان را در کارنامه درخشان خود دارد به عنوان رییس جدید دادگستری زرند منصوب شد.

 

انتهای پیام/