برای اینکه مغضوب خدا قرار نگیریم باید حرف و عملمان یکی باشد

جعفری رئیس سابق دادگستری زرند گفت: برای اینکه مغضوب خدا قرار نگیریم باید حرف و عملمان یکی باشد.

جعفری رئیس سابق دادگستری زرند گفت: برای اینکه مغضوب خدا قرار نگیریم باید حرف و عملمان یکی باشد.

 

jafari-dadkostari-sabegh

به گزارش صدای زرند، “مهدی جعفری” در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری زرند با تقدیر از حضار در جلسه و خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه به ویژه رئیس دادگستری کل استان کرمان بیان داشت: همیشه جامعه دینی شامل دو نوع انسان است. یک دسته، انسان های محبوب خدا هستند و یک دسته، انسان های مغضوب خدا. کسانی که در جامعه دینی حرف زدند و به حرف خود عمل نکردند از سوی خدا در غضب شدید یک جامعه دینی قرار می گیرند افرادی که حرف و عملشان یکی بوده است همیشه محبوب خدا بوده اند.

 

رئیس سابق دادگستری زرند گفت: ما برای اینکه مغضوب خدا قرار نگیریم باید همیشه حرف و عملمان یکی باشد و تنها از نام مردم و شهدا برای اهداف خودمان استفاده نکنیم و باید همیشه قدردان خون شهدا باشیم نه اینکه از نام آنان تنها برای اهداف خود استفاده کنیم.

 

وی ضمن تقدیر ویژه از حاضرین و رئیس دادگستری کل استان کرمان گفت: خوشحالم بعد از گذشت ۷۰ ماه از خدمت من در دادگستری زرند شما همچنان از من رو برنگرداندید و پشت من بودیم و هستید.

 

جعفری گفت: با شناختی که من از حجت الاسلام محمدی دارم مطمئناً در آینده شاهد یک تحول مناسب در دادگستری شهرستان زرند خواهیم بود و حضور ایشان نویدبخش آینده ای روشن در این نهاد خواهد بود.

 

رئیس سابق دادگستری زرند ضمن تقدیر از تمامی کسانی که در این چند سال با ایشان همکاری داشتند، سخنان خود را پایان داد.

 

انتهای پیام/