بزرگترین رویداد فرهنگی و اجتماعی زرند در دهه کرامت برگزار می شود

منصوری مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند از برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و اجتماعی زرند در دهه کرامت خبر داد.

منصوری مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند از برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و اجتماعی زرند در دهه کرامت خبر داد.

 

سجاد منصوری - شهرداری زرند

به گزارش صدای زرند، “سجاد منصوری” مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند با اعلام این خبر، گفت: یکی از مشکلات حال حاضر جوامع دوری خانواده هاو اقوام از یکدیگر می باشد که شاید تنها در سال به یک دید و بازدید عید ختم می شود.

 

وی گفت: اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند در راستای تحکیم بنیان خانواده، اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی نموده است که این همایش نیز در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

 

منصوری گفت: جشنواره شب های تابستان ویژه دهه کرامت از ۱۴مردادماه تا ۲۴ مرداد به مدت ده شب در بوستان شهداء این شهر برگزار خواهد شد که برگزاری کلاسهای آموزشی تحکیم خانواده،کلبه های معرفت و مشاوره های رایگان و همچنین دعوت از گروههای موسیقی محلی از جمله این برنامه ها می باشد.

 

وی تصریح کرد: جشنواره های مختلف آشپزی، پخت شیرینی و پیتزا، دوقلوها، زوج های جوان، مسابقه نوازندگی و خوانندگی و برگزاری مسابقات مختلف از سایر برنامه های این دهه می باشد.

 

مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند گفت: تنها هدف از برگزاری این جشنواره ها تحکیم بنیان خانواده ها و ارائه برنامه های بانشاط برای شهروندان می باشد که امیدواریم با استقبال شهروندان بتوانیم دهه شادی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

 

انتهای پیام/