جوابیه شهرداری زرند در پاسخ به انتشار یک تصویر در کانال صدای زرند

در پی انتشار مطلبی تحت عنوان عنوان «سرویس بهداشتی در بزرگترین محل تفریحی شهرستان زرند (پارک شهید)» در کانال صدای زرند، روابط عمومی شهرداری زرند با ارسال جوابیه ای نسبت به انتشار این مطلب واکنش نشان داد.

در پی انتشار مطلبی تحت عنوان «سرویس بهداشتی در بزرگترین محل تفریحی شهرستان زرند (پارک شهید)» در کانال صدای زرند، روابط عمومی شهرداری زرند با ارسال جوابیه ای نسبت به انتشار این مطلب واکنش نشان داد.


جوابیه

صدای زرند : در ابتدا جا دارد از حسن توجه و احساس مسئولیت شهرداری زرند نسبت به درخواست های مردمی کمال تشکر را داشته باشیم. از دیدگاه پایگاه خبری صدای زرند، شهرداری زرند به ویژه طی دوره مهندس محمدی در این زمینه بهترین نمره را گرفته است که جا دارد نهادهای دیگر نیز در این زمینه بیشتر تلاش کنند تا خدایی نکرده از دید مردم مردود نشوند.

 

در ادامه، متن نامه ارسالی از سوی روابط عمومی شهرداری زرند آورده شده است:

 

« مدیریت محترم سایت صدای زرند

 

با سلام

 

احتراماً نظر به انتشار عکس مربوط به سرویس های بهداشتی پارک شهید زرند و عدم وجود روشور در این سرویس ها، جوابیه شهرداری زرند جهت تنویر افکار عمومی حضورتان ارسال می گردد.

 

متاسفانه در طی چند روز گذشته روشوئی سرویس های بهداشتی پارک شهید توسط خود شهروندان تخریب و به طور کلی از بین رفته بود، که سازمان پارک ها و فضای سبز با باز نمودن مابقی این روشور مراحل خریداری و نصب آن را در دستور کار خود قرار داده بود که در این خصوص درب سرویس ها نیز بسته می شود. اما متاسفانه شهروندان با باز نمودن درب و عکس برداری از آن این امر  را به کم کاری شهرداری و سازمان پارک ها مرتبط می دانند.

 

شایان ذکر است در عصر همان روز این روشور خریداری و در محل خود نصب شد. که عکس مربوط نیز به ضمیمه ارسال می گردد.

 روابط عمومی شهرداری زرند»

 

wc

 

انتهای پیام/