درصد بالایی از طلاق‌ها متاثر از سریال‌های ماهواره‌ای است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: درصد بالایی از طلاق‌ها متاثر از سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای به وقوع می‌پیوندد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: درصد بالایی از طلاق‌ها متاثر از سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای به وقوع می‌پیوندد.

 

Namaz-Eyed-Fetr-zarand-950416_ (5)

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “عبدالمجید زمانی” صبح دیروز در نماز عید سعید فطر به تشریح نقش تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جامعه پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دشمنان انقلاب همواره علیه نظام اسلامی ما توطئه می‌کنند و دوران هشت سال دفاع مقدس با دشمنان تا بن دندان مسلح مقابله شد و پیروز شدیم.

 

وی افزود: اما دشمنان که نتوانستند در جنگ نظامی به اهداف شوم خود برسند، امروز جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی و اعتقادی به راه انداخته‌اند.

 

زمانی گفت: تنها دلیل اصلی این جنگ‌ها، عدم تحقق شعار اصلی انقلاب اسلامی یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است که منافع آمریکا را به خطر انداخته و ملت‌های آزاده را بیدار کرده است.

 

وی ادامه داد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون برای سرنگونی نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و تمام راه‌ها و شیوه‌ها را آزموده است و به لطف الهی و برکت خون شهدا و رهنمود ‌های مقام معظم رهبری شکست خورده است.

 

زمانی گفت: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، عامل حادثه کوی دانشگاه در سال ۷۸، حادثه صحرای طبس، کودتای نوژه، جنگ ۸ ساله، ترور یاران حضرت امام خمینی (ره)، انفجار حزب جمهوری اسلامی، طراحی فتنه ۸۸، طراحی و اجرای صحنه‌های دلخراش در سرزمین عربستان از جمله توطئه‌های دشمن است.

 

وی افزود: همان طوری که حادثه عظیم عاشورا زنده مانده است، این خاطرات تلخ استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.

 

زمانی عنوان کرد: دشمن به خوبی فهمیده است از راه نظامی توان مقابله با ایران را ندارد، اما امروز دشمن با ابزار فرهنگی به میدان آمده و به جنگ فرهنگی دل بسته است، مهم‌ترین ابزار جنگ فرهنگی ماهواره و شبکه‌های اجتماعی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: ماهواره و فضاهای مجازی مشکلاتی را در جامعه به وجود آورده، کانون خانواده‌ها را متلاشی کرده و فرزندان معصوم را آواره کرده است.

 

زمانی ادامه داد: در شهرستان زرند در سال ۹۳ از ۱۰۰ ازدواج ۱۶ مورد آن به طلاق انجامیده و در سال ۹۴ یک چهارم ازدواج‌ها منجر به طلاق شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با کارشناسی و بررسی که صورت گرفته از مجموع طلاق‌هایی که صورت گرفته ۴۵ درصد آنها از اثرات منفی ماهواره بوده و خود افراد اقرار کرده‌اند که سریال‌های ماهواره‌ای زندگی آنها را متلاشی کرده است.

 

زمانی اظهار داشت: تبلیغ سبک زندگی غربی برای تضعیف سبک زندگی اسلامی از محتوای سریال‌های ماهواره‌ای است، در مشاوره‌هایی که با افراد قربانی ماهواره شده، فرد اقرار دارد که بعد از دیدن سریال ماهواره‌ای فریب خورده است.

 

انتهای پیام/