شهر زرند را دوباره می سازیم/ عدم همکاری کارخانجات زرند برای پرداخت آلایندگی و عوارضات

محمدی شهردار زرند قبل از نماز عید فطر در این شهر، گفت: با عزم جدی نیروهای شهرداری و شهروندان شهر زرند را دوباره می سازیم.

محمدی شهردار زرند قبل از نماز عید فطر در این شهر، گفت: با عزم جدی نیروهای شهرداری و شهروندان شهر زرند را دوباره می سازیم.

 

Namaz-Eyed-Fetr-zarand-950416_ (13)


به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند صبح امروز در نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید، از وضعیت شهرداری و فعالیت های این نهاد مردمی گفت و تصریح کرد: در بدو ورود به شهرداری با شناخت کامل از وضعیت بدهی های شهرداری و شناخت  کامل از مسایل و مشکلات شهرداری کلید مدیریت این شهر را در دست گرفتم.

 

وی از قطع دست پیمانکاران در شهرداری گفت و افزود: خوشحالیم امروز بگوئیم که هیچ پیمانکاری در شهرداری وجود نداشته و ندارد و تمام فعالیت های عمرانی و خدماتی و رفاهای تماما توسط خود نیروهای شهرداری در حال انجام می باشد.

 

شهردار زرند تصریح کرد: تعامل شهروندان با شهرداری موجب توسعه شهر می‌شود و امیدواریم نهاد خدمتگزار شهرداری با خدمات‌رسانی مطلوب رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورد.

 

وی از بهسازی کارخانه آسفالت شهرداری زرند خبر داد و افزود: با همت خود نیروهای مجموعه شهرداری این کارخانه که به گفته بسیاری از کارشناسان نمی توانست خدمات مفیدی را به شهرداری ارائه دهد راه اندازی شد و روزانه در حال تولید آسفالت جهت لکه گیری و مرمت آسفالتهای شطح شهر می باشد.

 

محمدی با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهر و عدم همکاری بعضی از شهروندان با شهرداری، تاکید کرد: شهرداری و شهروندان دو عضو اصلی در تشکیل یک شهر می باشند که باید با همدیگر همکاری و مشکلات شهر را برطرف نمایند.

 

وی گفت: در حال حاضر شهرداری با دست خالی در حال انجام فعالیت های خوبی در سطح شهر می باشد و این امر نشان می دهد که شهرداری دوباره زنده و پویا شده است.

 

شهردار زرند به صنعتی شدن شهر زرند اشاره کرد و گفت: لازمه صنعتی شدن هر شهر ایجاد زیرساخت های مناسب برای شهر می باشد و اگر امروز نتوانیم همراه و همسو با صنایع شهر را از لحاظ عمرانی و فرهنگی توسعه دهیم قطعا در آینده با مشکلات متعددی روبرو خواهیم شد.

 

وی از مسئولین کارخانجات زرند نیز گلایه کرد و گفت: عدم پرداخت آلایندگی و عوارضات از سوی این کارخانجات شهرداری را به مشکلاتی مواجه نموده است که این امر نیاز و تلاش مسئولین شهرستان را در راستای جذب این عوارضات می طلبد.

 

وی گفت: وقتی عوارضی به شهرداری تزریق نشود قطعا فعالیت های عمرانی و فرهنگی و … نیز در شهر انجام نخواهد گرفت و این امر باعث عقب ماندن شهر در همه مسائل خواهد شد.

 

وی در پاسخ به سوال بانوان در خصوص ساخت پارک بانوان نیز گفت: کلنگ این پارک به زمین زده شده است ولی متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم بودجه کافی جهت احداث این پارک را مهیا نمائیم لذا ساخت این مجموعه نیز به تاخیر افتاده است.

 

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط:

نماز عید سعید فطر در زرند اقامه شد (+تصاویر)

راه رستگاری کشور توجه به فرامین رهبری است