شرکت فولاد زرند ایرانیان کارفرمای نمونه استان کرمان شد

در پنجمین همایش تکریم از کارفرمایان نمونه کشور، شرکت فولاد زرند ایرانیان به عنوان کارفرمای منتخب و نمونه سال ۹۴ استان کرمان معرفی شد.

در پنجمین همایش تکریم از کارفرمایان نمونه کشور، شرکت فولاد زرند ایرانیان به عنوان کارفرمای منتخب و نمونه سال ۹۴ استان کرمان معرفی شد.

 

به گزارش صدای زرند، پنجمین همایش ملی تکریم کارفرمایان نمونه سراسر کشور همزمان با سالگرد تشکیل شورای راهبردی شرکاء اجتماعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر محترم دادگستری، جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل محترم و مسولان سازمان تأمین اجتماعی در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

 

در این همایش مهندس سهراب نژاد مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان به عنوان کارفرمای منتخب نمونه سال ۹۴ استان کرمان انتخاب و تندیس مربوطه به ایشان اهدا شد.

 

“علی ربیعی” وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این همایش، کارگران و کارفرمایان را صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی دانست و ضمن حسنه خواندن تکریم از آنان گفت: این امر انگیزه های بیشتری در آن ها برای چرخش چرخ های اقتصادی کشور و محافظت و پاسداری از منابع و کارکردهای ارزشمند سازمان تامین اجتماعی ایجاد می کند.

 

ربیعی با اشاره به لزوم پاسخگویی به خیل عظیم کارجویان در آینده گفت: باید جامعه ای را به مقصد برسانیم که اعتماد اجتماعی میان همه اقشار و طبقات آن تضعیف شده است.

 

وی افزود: در این مدت با تمامی توان سعی کرده ایم تا به تامین اجتماعی انعطاف پذیر برسیم. وی بااشاره به لزوم هم فکری در تصمیمات، درباره چگونگی ایجاد اشتغال بیشتر، ماهیت سرمایه گذاری، نوع مشاغل و حمایت از تولید داخلی گفت: به اعتقاد من، جریان تولید و ایجاد شغل نیاز به مباحثه و تبادل‌نظر بیشتر با کارفرمایان دارد تا بتوانیم برای آن راه‌حل پیدا کنیم.

 

گفتنی است، هدف از برگزاری این همایش و تجلیل از کارفرمایان، تقدیر از تولیدکنندگانی بود که در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی، جریان تولید کشور و اشتغال جوانان را حفظ کردند.

 

تاثیرگذاری بر تقویت تولید ملی، همکاری با سازمان تامین‌اجتماعی و پرداخت به‌موقع حقوق کارگران و حق‌بیمه آن‌ها و دفاع از حقوق کارگران، از ملاک‌های گزینش تولیدکنندگان نمونه از سوی سازمان تامین‌اجتماعی اعلام شده است.

 

 

Folad-zarandiranyan_01

Folad-zarandiranyan_02

 

 

انتهای پیام/