ساخت و تکمیل بزرگترین و مجهزترین پلاتو نمایش در استان کرمان تا یک ماه دیگر

منصوری مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند از ساخت و تکمیل پلاتو نمایش ظرف مدت یک ماه آینده خبر داد و گفت: این سالن با ظرفیت بالای ۱۰۰نفر از بزرگترین و مجهز ترین پلاتوهای نمایش در استان کرمان می باشد.

منصوری مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند از ساخت و تکمیل پلاتو نمایش ظرف مدت یک ماه آینده خبر داد.

 

pelato-namayeshi

 

به گزارش صدای زرند، “سجاد منصوری” مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند در حاشیه بازدید مهندس محمدی شهردار از مراحل آماده سازی پلاتوی نمایش شهرداری، اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی این سالن بتوانیم نقش موثری در رشد و بالندگی تئاتر این شهرستان ایفا نماییم.

 

منصوری از ساخت و تکمیل این پلاتو ظرف مدت یک ماه آینده خبر داد و گفت: این سالن با ظرفیت بالای ۱۰۰نفر از بزرگترین و مجهزترین پلاتوهای نمایش در استان کرمان می باشد.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام گرفته در این پلاتو خواستار تسریع در راه اندازی این مجموعه شد و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این مجموعه شاهد رونق فعالیت های هنری در شهر باشیم.

 

وی با اعلام اینکه شهرستان زرند یکی از شهرهای باظرفیت در حوزه تئاتر می باشد، گفت: متاسفانه عدم زیر ساخت های مناسب در زمینه های فرهنگی باعث عقب ماندن شهرستان زرند از رویدادهای فرهنگی و هنری شده است.

 

شهردار زرند افزود: شهرداری ها باید منشاء تحولات فرهنگی در شهرها باشند و ادارات فرهنگی باید به نحوی عمل نمایند که باعث تحولات فرهنگی خوبی در سطح جامعه و شهر شود.

 

وی تصریح کرد: عملکرد شهرداری ها فقط در حوزه مدیریت عمرانی نیست و شهرداری ها در مدیریت فرهنگی شهری و سایر موارد نیز باید وارد شوند.

 

انتهای پیام/