بیش از ۱۰درصد شهروندان به بیماری اعتیاد مبتلا هستند

ضیافت مهر فرزندان تحت حمایت بهزیستی زرند با حضور مدیرکل بهزیستی، امام جمعه و رییس دادگستری و دادستان، شهردار مهندس صادق زاده معاونت فرمانداری و جمعی از مسئولین و همچنین فرزندان تحت حمایت بهزیستی برگزار شد.

صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در ضیافت مهر فرزندان تحت حمایت بهزیستی زرند، گفت: بیش از ۱۰درصد شهروندان به بیماری اعتیاد مبتلا هستند.

 

Sadeghzadeh-behzisty-kerman

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی بهزیستی زرند، به همت اداره بهزیستی شهرستان زرند و همراهی خیرین این شهرستان مراسم جشن مهر رمضان با حضور فرزندان مراکز تحت نظارت در شهرستان زرند برگزار گردید، که شرکت کنندگان با حضور در مراسم جمع خوانی قرآن کریم روز خود را با تلاوت آیات الهی به پایان بردند.

 

در ادامه مراسم و در جمع فرزندان مراکز و مسئولین امام جمعه زرند طی سخنانی خطاب به فرزندان حاضر در مراسم گفت: ایمان به خدا در همه ابعاد و تحصیل علم و دانش از ابزارهای مؤثر پیشرفت شما است الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار هموار ترین راه رسیدن به سعادت برای انسان خواهد بود.

 

پس از آن جعفری رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفت تیر، اظهار داشت: وجود کانونی امن و سالم برای رشد و شکوفائی هر انسان نعمتی ارزشمند است که این مهم با تلاش و ایثار خیرین و مسئولین بهزیستی برای فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست فراهم گردیده است.

 

وی افزود: لذا باید نهایت استفاده از این فرصت برای ساخت آینده ای درخشان و بدست آوردن توان لازم برای کمک به هم نوعان صورت پذیرد.

 

در ادامه مراسم عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با ابراز خرسندی از حضور جمع فرزندان و مسئولین تلاشگر شهرستان زرند و ضمن تبریک فرار رسیدن قوه قضائیه از خیرین و مسئولین شهرستان زرند به واسطه همراهی و همدلی که با مجموعه بهزیستی در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

 
مدیرکل بهزیستی استان کرمان در ادامه با تشریح وضعیت آسیب ها در جامعه گفت: بیش از ۱۰درصد شهروندان به بیماری اعتیاد مبتلا هستند که علیرغم فعالیت ۴۰۰ مرکز درمانی برای پیشگیری از شیوع اعتیاد پذیرفتن مسئولیت اجتماعی و مشارکت مردم و خیرین ضروری است.

 
ایشان در ادامه گفت: برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی باید نگرش های فعلی را به سمت مسئولیت اجتماعی و خیر جمعی سوق داد.

 

عباس صادق زاده در پایان به فرزندان تحت حمایت زرند به ویژه فرزندان اخلاق مدار، مسئولیت پذیر و درس خوان قول سفر تفریحی به شمال کشور را هدیه داد.

 

Eftari-Behzisty-zarand (2)

Eftari-Behzisty-zarand (1)

 

انتهای پیام/