زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زرند با ۴۰۰ میلیون تومان مهیا می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند با اشاره به حضور ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان گفت: با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی این افراد فراهم می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند با اشاره به حضور ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان گفت: با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی این افراد فراهم می‌شود.

 

jalse-golrizan

 

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌ زاده” در جلسه ‌هماهنگی برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد اظهار داشت: برخی از افراد به دلیل عدم بینش و عدم آگاهی، راهی زندان شده‌اند.

 

صادق‌زاده بیان داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و مسؤولان کشوری در برگزاری جشن گلریزان، وظیفه انسانی و شرعی همه ما این است که قدم‌های مثبتی برای رفع این مشکل برداریم.

 

وی عنوان کرد: در شهرستان زرند ۱۱ نفر‌ زندانی جرائم غیر‌عمد وجود دارد که ۶ نفر آنها به دلیل عدم پرداخت مهریه، دو نفره عدم پرداخت نفقه و سه نفر به دلیل عدم توانایی پرداخت بدهی‌های مالی در زندان به سر می‌برند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند عنوان کرد: مبلغ کل بدهی‌‌ این افراد حدود ۴۰۰ میلیون تومان است.

 

“مهدی جعفری‌” رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز با اشاره به دعای امام سجاد(ع) که فرمودند«خداوندا خیر و نیک را برای مردم به دستان من جاری ساز» گفت: پیام ماه رمضان صرف نظر از گرسنگی و تشنگی، توجه به ضعفا و مستمندان است.

 

وی افزود: امیدواریم‌ با توجه به فرصتی که ستاد دیه در کشور به وجود آورده، بتوانیم خدمتی را به صورت دسته جمعی به این جامعه دربند افتاده به دلیل دِین و بدهی ارائه کنیم.

 

“سید‌ مهدی قویدل” دادستان شهرستان زرند در این جلسه با اشاره به اینکه امنیت و تولید امنیت یکی از مهمترین وظایف حاکمان و کارگزاران در همه ابعاد است، بیان داشت: خانواده زندانی، بیشتر از خود زندانی متحمل رنج و مشقت می‌شود که برای اجتماع آسیب‌هایی را هم به همراه دارد.

 

به گزارش صدای زرند، جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد در شهرستان زرند امروز اول تیر ماه ساعت ۲۱ در محل زورخانه حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

 

همچنین شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ برای واریز کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/