دادستان زرند: ۲۰۰هزار متر مربع از اراضی ملی در زرند خلع ید شد/ شهردار زرند: شهروندان بیت المال واقعی هستند و باید رضایت آنها را کسب نماییم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع اراضی ملی از تصرف زمین‌خواران خارج و به بیت‌المال باز گردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع اراضی ملی از تصرف زمین‌خواران خارج و به بیت‌المال باز گردانده شد.

 

Ghavidel_Dadsetan

به گزارش صدای زرند، “سید مهدی قویدل” دادستان زرند امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال این شهرستان اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع اراضی دولتی از تصرف زمین‌خواران خارج و به بیت‌المال باز گردانده شد.

 

وی بیان داشت: یکی از معادن شهرستان زرند نیز که اقدام به تخریب اراضی ملی کرده، کارشناسان پس از کارشناسی خسارت وارده را ۱۴۰ میلیارد ریال بر‌آورد کردند که پرونده در حال رسیدگی است.

 

قویدل گفت: دستگاه قضایی مصمم به برخورد با متجاوزان اراضی ملی و افراد سودجو است و پرونده‌های مربوط به زمین خواری خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

 

وی بر جدیت بیشتر همه دستگاه‌های مرتبط با حفاظت از اراضی ملی تاکید کرد و بیان داشت: با انجام تکالیف و احساس مسئولیت در وظایمان عهده‌دار خوبی برای مسئولیت‌های خود باشیم و اقدامات و تلاش‌ها باید همواره در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد امنیت و آرامش برای امت ولایی ایران و کسب رضای خدا و خلق باشد.

 

دادستان زرند اجرای طرح‌های تفصیلی شهری و هادی روستایی و مشخص شدن حریم رودخانه‌ها را بسیار با اهمیت دانست و گفت: واحد‌های حقوقی ادارات مهمترین نقش را باید داشته باشند.

 

 

همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان زرند در زمینه حفظ حقوق بیت‌المال

 

“مهدی جعفری” رئیس دادگستری زرند نیز اظهار داشت: حفاظت از اراضی ملی در حفظ حقوق بیت‌المال اهمیت بسیار زیادی دارد، اما با وجود تلاش‌های بسیار به دلیل تعدد دستگاه‌های اجرایی در این زمینه و تصمیم‌گیری‌های جزیره‌ای، تصرف در اراضی ملی به شکلی صورت گرفته و یکسری افراد فرصت‌ طلب از به اراضی ملی دست درازی می‌کنند.

 

جعفری با قدردانی از تلاش همه دستگاه‌ها که در راستای حفظ منابع طبیعی و بیت‌المال فعالیت می‌کنند، افزود: امید است تداوم همکاری‌ها و هماهنگی‌ها موجود بین سازمان‌ها و نهادها بیش از پیش شکل گیرد.

 

علی صادق‌زاده معاون فرماندار زرند هم گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آماده هرگونه همکاری در زمینه حفظ حقوق بیت‌المال هستند.

 

 

شهروندان بیت المال واقعی هستند و باید رضایت آنها را کسب نماییم

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های دادگستری این شهرستان، گفت: بیت المال اصلی و واقعی مردم و شهروندان می باشند و باید در همه زمینه ها رضایت آنها را جلب نماییم.

 

مهندس محمدی به مشکلات باغ سیبی اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات فی مابین ادارات می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات شهروندان باشد و ادارات و نهادها باید نگاه بخشی را کنار بگذارند و به فکر حل مشکل شهروندان باشند.

 

محمدی به اقدامات شهرداری در راستای صیانت از بیت المال اشاره کرد و گفت: در این راستا شهرداری زرند با تشکیل کمیته هایی در صدد شناسایی و برخورد با افرادی است که به نوعی در حفظ و صیانت از بیت المال کوتاهی نموده اند را به کمیته تخلفات اداری و دادگستری زرند معرفی نموده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این نشست ها شاهد صیانت بیشتر از حقوق بیت المال شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام/