روابط عمومی ها یک نماد تمام عیار فرهنگی، اجتماعی و هنری هستند! / نامگذاری یک خیابان در زرند به نام شهدای روابط عمومی

پنجاه و هشتمین نشست روابط عمومی های شهرستان همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و رئیس شورای شهر زرند و مدیران روابط عمومی این شهرستان در تالار فرهنگیان برگزار شد.

پنجاه و هشتمین نشست روابط عمومی های شهرستان همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و رئیس شورای شهر زرند و مدیران روابط عمومی این شهرستان در تالار فرهنگیان برگزار شد.

 

Mohammadi_Shahrdar

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این  نشست گفت: روابط عمومی ها می توانند به عنوان یک نماد تمام عیار فرهنگی، اجتماعی، هنری باشند.

 

شهردار زرند از روابط عمومی ها به عنوان بهترین مکان یک اداره نام برد و گفت: روابط عمومی ها می توانند با ارائه برنامه های خود و سازمان نقش تاثیر گذاری در جامعه و شهرها داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: در جهان هزاره سوم نقش روابط عمومی ها بسیار با اهمیت تر شده است و با وجود ابزار و تجهیزات پیشرفته دیگر روابط عمومی ها دچار خللی نخواهند شد.

 

محمدی از قرن ۲۱ به عنوان قرن انفجار اطلاعات نام برد وتصریح کرد: یک مدیر روابط عمومی باید در دو زمینه سخت افزاری و نرم افزاری خلاقیت داشته باشد و تا با استفاده از کمترین تجهیزات بیشترین بازخورد اطلاعاتی را در جامعه داشته باشد.

 

وی از مدیر روابط عمومی به عنوان یک هنرمند نام برد و گفت: یک مدیر روابط عمومی باید حضور به موقع در همه زمینه ها و جمع اصحاب رسانه، گوینده و شنونده خوب بودن و قدرت تجزیه و تحلیل در همه زمینه ها را داشته باشد و این اوامر از بهترین ویژگی های مدیر روابط عمومی است.

 

شهردار زرند تصریح کرد: استفاده به موقع و صحیح از امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که در دست مدیر روابط عمومی است می تواند به پیشبرد اهداف یک سازمان کمهای موثری نماید.

 

 

نام گذاری یک خیابان در زرند به نام شهدای روابط عمومی

 

“عباس ایرانمنش” رئیس شورای شهر زرند نیز در این نشست از روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، در درون و برون سازمان نام برد و گفت: یکی از اهدافی که مدیران روابط عمومی باید بر آن نظر داشته باشند، گرفتن نظرات و انتقادات شهروندان و ارائه آن به مسئولین ادارت و بلعکس می باشد.

 

وی از نام گذاری یک خیابان به نام شهدای روابط عمومی گفت و تصریح کرد: این طرح نیز در جلسه شورای شهر ارائه شده است و مقرر گردید در اولین فرصت برای این موضوع نیز چاره اندیشی شود.

 

انتهای پیام/