تبریک شهردار زرند به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

امروزه روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین نقش مهمی در تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نامگذاری شده است دارند.

AhmadMohammadiصدای زرند: مهندس احمد محمدی شهردار زرند، به مناسبت ۲۷اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی به شرح ذیل صادر کردند:

 

در این پیام آمده است.

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

نامگذاری ۲۷اردیبهشت‌ به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نشان از جایگاه مهم موضوع ارتباطات و اهمیت هنر و حرفه ی روابط عمومی در برقراری ارتباط در جامعه دارد؛ یک سازمان جهت پیشرفت خود نیاز به حضور یک روابط عمومی فعال دارد تا با شناخت اهداف سازمان خود نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام کند.

 

واحدهای روابط عمومی به عنوان یک سامانه مدیریتی و مشورتی از جایگاه والائی در ارتقاء و پیشرفت سازمان متبوع خود برخوردار هستند که نادیده گرفتن نقش آنها بدون شک خسارات جبران ناپذیری را متوجه سازمان ها و موسسات خواهد کرد.

 

امروزه روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین نقش مهمی در تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نامگذاری شده است دارند و مسئولین روابط عمومی های ادارات، سازمانها و نهادهای شهرستان باید با اطلاع رسانی شفاف، با ایجاد اعتماد و حفظ آرامش، همگام با مسیر و اهدف دولت تدبیر و امید، در راستای وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم گام بردارند.

 

اینجانب هفته ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه مسئولین روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند تبریک عرض نموده و از خداوند سرافرازی و سربلندی را برای همه مسئولین و دست اندرکاران این عرصه حساس و مسئولیت آفرین مسئلت می نمایم.

 

احمد محمدی – شهردار زرند

 

انتهای پیام/