تبریک مسئولین سپاه زرند به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

پیام تبریک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم.

صدای زرند: پیام تبریک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم.

 

Zamani_Kashefiمعلم امانتداری است که انسان امانت اوست // بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام خمینی (ره)

 

سالروز معراج استاد شهید، علامه مطهری را روز معلم نامیدن، ترسیم طرحی از اراده و ایمان و اخلاص برای تلاش و تکاپو در تربیت انسان و هدایت دلسوزانه اوست که سرمشق معلمان مخلص میهن اسلامی ماست. همان که فرزند عزیز امام راحل عظیم الشان و پشتوانه‌ای محکم برای حوزه های علمیه و دانشگاه ها بود.

 

همچنان که هنوز نیز خیر و برکت آثارش در جامعه اسلامی ساری و جاری است و در تربیت نفوس و هدایت نسل ها مؤثر و ماندگار می باشد و روز معلم روز بزرگداشت علم و عالم و تجدید میثاق با دین و دانش و بصیرت و تقواست و در مقام پاسداشت از تلاش های معلمان سخنی بالاتر و زیباتر از کلام مولای متقیان، حضرت علی (ع) نمی توان یافت که فرمود: «کسی که به من یک حرف بیاموزد، مرا بنده خود کرده است.» البته این شرافت و فضیلت برای معلم، زمانی ارزشمند است که بتواند این موهبت الهی را در وجود خود محقق سازد و با تمام وجود در جهت کمال جامعه به تعلیم و تربیت بپردازد معلم، استاد و مربی باید خویش را وقف سیر تکاملی انسان‌ها نماید و در این راه روز و شب نشناسد و همواره دغدغه هموارتر نمودن راه سعادت و پیشرفت نسل‌ها را داشته باشد و علامه بزرگوار شهید مرتضی مطهری الگویی به تمام معنا در این راه بود که درادای امانتش از هیچ کوششی دریغ نورزید و جان پاکش را درادای رسالت معلمی تقدیم نمود.

 

به حق باید این روز را روز معلم در کشور و روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج دانست، زیرا رسالت مربیان و معلمان خصوصاً در شرایطی که شبهات زیادی از سوی افراد چه با انگیزه یافتن پاسخ قانع‌کننده برای پرسش‌های خود و چه با انگیزه‌های شیطانی برای سست نمودن باورهای جامعه اسلامی طرح می‌گردد، رسالتی بسیار خطیر و مهم است.

 

این جانب با تبریک اعیاد خجسته ماه رجب المرجب و در آستانه دوازدهم اردیبهشت  ماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  وبسیج و هفته معلم خدمت همه مربیان و معلمین  از زحمات و تلاش های مخلصانه شما تقدیر و تشکر و نموده و توفیقات روز افزون شما را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم  (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

 

 سرهنگ پاسدار عبدالمجید زمانی – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

علی  اصغر کاشفی – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

 

انتهای پیام/